tworzywa sztuczne
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2017-09-14
Przedmiot ogłoszenia:Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
Organizator:Podkarpacka Agencja Konsultingowo Doradcza Sp. z. o.o.
Adres: ul. Kadyiego 12, 38-200 Jasło
Województwo / powiat: podkarpackie, pow. jasielski
Państwo: Polska
Telefon / fax:508 030 626
E-mail:
Opis:Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (2 witryny)
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej w budynku przy ulicy Lwowskiej 18 w Sanoku, w ramach projektu ,,Podkarpacki Ośrodek Wspierania Ekonomii Społecznej" (POWES), realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014 - 2020, który jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Cel zamówienia
Celem zamówienia jest wymiana zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej w budynku przy ulicy Lwowskiej 18 w Sanoku.
Przedmiot zamówienia
1) W związku z realizacją projektu pn. ,,Podkarpacki Ośrodek Wspierania Ekonomii Społecznej" zamawiający zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty na wymianę zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej w budynku zlokalizowanym w Sanoku, ul. Lwowska 18.
2) Zamówienie obejmuje:
a) demontaż i utylizację 2 witryn wejściowych (wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi) do lokali znajdujących się na parterze budynku przy ulicy Lwowskiej 18 w Sanoku,
b) montaż 2 nowych witryn wejściowych (wraz z parapetami wewnętrznymi i zewnętrznymi),
c) obróbkę zamontowanych 2 witryn wejściowych (szpalety, itd.).
3) Wymiary i parametry witryny nr 1 i nr 2 - znajdują się w załączniku nr 5.
4) Dodatkowe wymogi:
a) Profil - tworzywo sztuczne,
b) Kolor - brązowy (odcień do ustalenia z Zamawiającym),
c) Parapety wewnętrzne - konglomerat, kolor kremowy marmur,
d) Parapety zewnętrzne - kolor brązowy, blacha powlekana, zakończenia plastikowe,
e) Okucia - kolor brązowy,
f) Pakiet szybowy Uw ? 1W/(m2oK),
g) Szyby zewnętrzne w drzwiach i oknach bezpieczne,
h) Drzwi otwierane na zewnątrz,
i) Przeszklenie drzwi 2/3 wysokości, 1/3 tworzywo sztuczne - część dolna,
j) Nawiewniki standardowe do okien uchylnych,
k) Zamknięcie drzwi - klamka, zamek typu Gerda/lub o podobnych parametrach.
5) Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej budynku objętego przedmiotem zamówienia oraz sprawdzenie wymiarów okien i parapetów w naturze, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym,
6) Zastosowane do wykonania zamówienia materiały powinny posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności oraz spełniać wymagania właściwych norm.
7) Wykonawca zobowiązuje się udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane i stolarkę okienną na okres co najmniej 4 lat, licząc od dnia zakończenia montażu potwierdzonego protokołem odbioru.
8) Termin wykonania zamówienia - maksymalnie 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
Miejsce i termin składania ofert: Termin składania ofert
do dnia 29-09-2017
Miejsce i sposób składania ofert
Miejsce składania ofert:
Podkarpacka Agencja Konsultingowo Doradcza Sp. z. o.o., ul. Kadyiego 12, II piętro, 38-200 Jasło.
Sposób składania ofert:
Ofertę wraz z załącznikami można składać osobiście lub przesłać pocztą/kurierem na powyższy adres.
Decyduje data wpływu
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
r.radwan@pakd.pl
Termin składania:2017-09-29
Miejsce i termin realizacji:Miejsce realizacji zamówienia
Województwo: podkarpackie Powiat: sanocki Miejscowość: Sanok
Harmonogram realizacji zamówienia
Termin wykonania zamówienia - maksymalnie 21 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
Wymagania:Pytania i wyjaśnienia
Brak pytań i wyjaśnień
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
Wykonawcą może być wyłącznie podmiot prowadzący działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Weryfikacja spełnienia warunku: podstawę do oceny w/w warunku będzie stanowił aktualny wypis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 3 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
Wiedza i doświadczenie
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
Spełniają warunek posiadania odpowiedniej wiedzy i doświadczenia, tj. gdy Oferent wykaże Zamawiającemu, że wykonał w sposób należyty, w okresie ostatnich trzech lat od daty publikacji ogłoszenia w bazie konkurencyjności, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, realizację minimum 2 usług o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia. Posiadana wiedza i doświadczenie potwierdzona jest kopiami dokumentów, np. referencjami, protokołami odbioru usługi lub innymi równoważnymi dokumentami, obejmujące w swoim zakresie wymagane warunki dotyczące wiedzy i doświadczenia.
Potencjał techniczny
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
Posiadają potencjał organizacyjno-techniczny
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
Posiadają osoby zdolne do wykonania zamówienia.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie niniejszego zamówienia, nie są w stanie upadłości bądź likwidacji (w przypadku podmiotu gospodarczego) oraz nie posiadają zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne i zaległości w płatności podatków. Opis weryfikacji spełnienia warunku: Oświadczenie Oferenta o ww. potencjale składane jednocześnie z zapytaniem ofertowym oraz złożone oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3.
Dodatkowe warunki
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania niezapowiedzianej kontroli przebiegu i sposobu wykonania zamówienia.
2. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, Zamawiający zastrzega sobie prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy z winy Wykonawcy. W sytuacji wątpliwości co do jakości realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający wstrzymuje wszystkie płatności do czasu wyjaśnienia.
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
2. Zastrzega się możliwość dokonania zmian w przypadku zaistnienia sytuacji związanej z potrzebą dokonania stosownych zmian w umowie ze względu na zmiany powszechnie obowiązującego prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia bądź zmian w zakresie realizacji projektu, w celu właściwej realizacji zamówienia.
3. Zakres zmian może dotyczyć m.in.:
a. okresu realizacji umowy,
b. parametrów przedmiotu zamówienia,
c. zabezpieczenia i kar umownych,
d. zwiększenia wartości zamówienia (zamówienia uzupełniające w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w umowie) w sytuacji gdyby ich wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, a z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od podstawowego wymagałoby niewspółmiernie wysokich kosztów lub o wykonanie zamówienia podstawowego byłoby uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego,
e. zmian wytycznych, zaleceń Instytucji Pośredniczącej i Instytucji Zarządzającej lub innych dokumentów będących podstawą realizacji projektu ,,Podkarpacki Ośrodek Wspierania Ekonomii Społecznej".
4. O dokonaniu zmian formie aneksu Oferent zostanie poinformowany co najmniej 1 dzień przed dokonaniem zmiany.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Ofertę należy złożyć na formularzach, których wzory stanowią załączniki do niniejszego zapytania ofertowego:
1. Załącznik 1 Formularz ofertowy wraz z dokumentami poświadczającymi spełnienie warunków koniecznych, opisanych w pkt. VI niniejszego zapytania ofertowego (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem).
a) Oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym - załącznik nr 2,
b) Oświadczenie o braku zaległości wobec ZUS i Urzędu Skarbowego z tytułu należnych składek i podatków - załącznik nr 3,
c) Opis posiadanej wiedzy i doświadczenia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej - załącznik nr 4, (Oferent musi spełnić kryterium dopuszczające określone w pkt.VI.1),
d) Dokumenty stwierdzające stan prawny, tj. aktualny wyciąg z rejestru sądowego (KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
e) Inne stosowne dokumenty stanowiące o spełnianiu przez Oferenta warunków określonych powyżej,
f) Jeżeli Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których w zdaniu wcześniejszym składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, niezbędnym jest przedstawienie powyższych dokumentów w języku polskim (przetłumaczonych przez tłumacza przysięgłego).
g) Składając ofertę wspólnie z innymi podmiotami, każdy z nich musi załączyć do oferty dokumenty:
- oświadczenie o braku powiązań z Zamawiającym,
- wypis z właściwego rejestru aktualny na dzień składania ofert, z którego wynikać będzie iż podmiot nie jest w upadłości,
- dokumenty potwierdzające istnienie konsorcjum - umowa konsorcjum,
- Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wykonanie umowy.
Formularz oferty wraz z wymaganymi załącznikami muszą być podpisane przez Oferenta i powinny zostać złożone w oryginale, referencje, protokoły odbioru usług itp. - kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Oferenta.
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający dopuszcza zwiększenie wartości zamówienia (zamówienia uzupełniające w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia określonego w umowie) w sytuacji gdyby ich wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, a z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od podstawowego wymagałoby niewspółmiernie wysokich kosztów lub o wykonanie zamówienia podstawowego byłoby uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego,
Uwagi:Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi na podstawie:
1. Ceny razem brutto za wykonanie usług będącej przedmiotem niniejszej oferty.
1. Kryterium (K1): Cena brutto.
K1 - Cena - waga 100% (maksymalnie możliwych do uzyskania 100 pkt),
Kryterium będzie oceniane na podstawie ceny całkowitej brutto obejmującej pełne wykonanie zlecenia będącego przedmiotem niniejszej oferty, wskazanej w Formularzu ofertowym.
Sposób przyznawania punktacji za spełnienie kryterium:
K1 = (C min: C) x 100,
gdzie:
K1 - liczba punktów uzyskana za kryterium Cena
C min - cena najniższa spośród ważnych ofert
C - cena badanej oferty
Liczba uzyskanych punktów będzie zaokrąglana do dwóch miejsc po przecinku.
2. Łącznie możliwych do uzyskania 100,00 pkt (100%)
Ostateczna ilość punktów (K) będzie obliczana wg następującego wzoru: K = K1
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów (K) w oparciu o wszystkie kryteria i wyliczenia o których mowa powyżej. W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert uzyska jednakową, najwyższą liczbę punktów, Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który przedstawił niższą cenę. W przypadku gdy Oferty najkorzystniejsze okażą się równoważne cenowo, Zamawiający zwróci się do Oferentów o przedstawienie ofert dodatkowych w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
3. Opis sposobu obliczania ceny:
- cena za wykonanie przedmiotu zamówienia obejmować ma wszystkie koszty związane z jego realizacją,
- cena powinna być podana w złotych wraz ze wszystkimi należnymi podatkami i obciążeniami,
- ceny muszą być podane cyfrowo i słownie, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, tj. do 1 grosza,
- rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich,
- nie dopuszcza się rozliczeń w walutach obcych.
Wykluczenia
Do składania ofert zapraszamy wyłącznie Oferentów korzystających z pełni praw publicznych, posiadających pełną zdolność do czynności prawnych, spełniających łącznie następujące warunki (niespełnienie warunków spowoduje wykluczenie z postępowania):
a) Nie są powiązani z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Oferentem a Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Opis weryfikacji spełnienia warunku: Formularz oferty wraz z oświadczeniem Oferenta o braku ww. powiązań (załącznik 2).
b) Nie należą do kategorii Wykonawców wykluczonych z postępowania, określonych w art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych z póź. zm. (Dz.U. z 2015, poz. 2164), tj. m.in. Wykonawców, nie spełniających wymagań określonych poniżej:
- Zleceniobiorców, którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania; Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Oferent podpisując ofertę, jednocześnie oświadcza spełnienie tego warunku.
- Osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Oferent podpisując ofertę, jednocześnie oświadcza spełnienie tego warunku.
- Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełnienia tego warunku. Oferent podpisując ofertę jednocześnie oświadcza spełnienie tego warunku.
Kontakt:Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Pan Robert Radwan
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
508 030 626
Kod CPV:45421100-5
Numer dokumentu:1055639, POWES/PAKD/8/2017
Źródło: Internet i własne
Załączniki: