tworzywa sztuczne
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg - Polska
Data dodania oferty:2024-03-11
Przedmiot ogłoszenia:Wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku i na terenie bezpośrednio przyległym do budynku
Organizator:Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe ,,ADREM" Spółka Akcyjna
Adres: os. Słoneczne 3, 31-956 Kraków
Województwo / powiat: małopolskie, pow. Kraków
Państwo: Polska
Telefon / fax:(12) 644 81 44, 788-168-623, 571-225-533
E-mail:
Opis:zapraszamy do złożenia ofert
cenowych na wykonanie usług w zakresie utrzymania czystości w budynku i na
terenie bezpośrednio przyległym do budynku osiedle Centrum C 9 w Krakowie
Zakres utrzymania czystości na budynku nr 9 os. Centrum C w Krakowie
1. Zamiatanie podłóg klatek schodowych - 5 razy w tygodniu.
2. Przecieranie parapetów okiennych *5 razy w tygodniu.
3. Mycie i czyszczenie wind - 5 razy w tygodniu
4. Przecieranie poręczy - 5 razy w tygodniu.
5. Przecieranie szyb drzwi wejściowych do klatek schodowych - 5 razy w tygodniu.
6. Mycie drzwi wejściowych -1 raz w miesiącu
7. Przecieranie skrzynek na listy - 5 razy w tygodniu.
8. Zmywanie podłóg na klatkach schodowych - 2 razy w miesiącu.
9. Usuwanie pajęczyn - na bieżąco
10. Czyszczenie balustrad -1 raz w miesiącu.
11. Mycie lamperii ścian -1 raz na kwartał.
12. Mycie drzwi wspólnego użytku wraz z ościeżnicami -1 raz na kwartał.
13. Sprzątanie podłóg korytarzy w tym oczyszczanie okienek piwnicznych od wewnątrz (wychodzących na korytarz piwniczny} -1 raz w miesiącu.
14. Zamiatanie, zbieranie śmieci z powierzchni strychu, suszarni -1 raz na kwartał
15. Mycie kaloryferów w pomieszczeniach wspólnego użytku -1 raz na kwartał.
16. Mycie kloszy lamp oświetleniowych na klatkach schodowych, korytarzach oraz pomieszczeniach ogólnodostępnych -1 raz w roku.
17. Mycie okien w pomieszczeniach wspólnego użytku -3 razy w roku.
18. Usuwanie zanieczyszczeń, zamiatanie, zbieranie śmieci z niezabudowanej części nieruchomości dojść do klatek (chodników) - 5 razy w tygodniu.
19. Usuwanie innych zanieczyszczeń z altany śmietnikowej i terenu bezpośrednio przyległego do altany, w granicach 1 mb od ściany altany śmietnikowej - 5 razy w tygodniu( zgodnie z harmonogramem)
20. Oczyszczanie ze śniegu, lodu, błota niezabudowanej części
nieruchomości, bezpośrednio przyległej do budynku tj. chodników - wejść do klatek schodowych - na bieżąco
21. Usuwanie śliskości przy użyciu piasku oraz pryzmowanie śniegu w miejscach nie utrudniających ruchu pieszego, tuż po opadach, względnie w trakcie ciągłych opadów, skuwanie lodu i ubitego śniegu, zabezpieczanie budynku przed wiszącymi soplami, nawisami śnieżnym poprzez założenie taśm ostrzegawczych lub innych zabezpieczeń.
22. Oczyszczanie opasek z chwastów i traw - na bieżąco
23. Wykonywanie czynności związanych z dezynfekcją, dezynsekcją i deratyzacją pomieszczeń, urządzeń oraz terenów nieruchomości przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców w zakresie ustalonym przez Państwowe Organy Inspekcji Sanitarnej stosownie do wytycznych tych organów.
24. Bezzwłoczne zawiadamianie Oddziału Obsługi Mieszkańców o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych budynku.
25. Zawiadomienie Oddziału Obsługi Mieszkańców
a/o rażących lub uporczywych wypadkach naruszania przez mieszkańców regulaminu porządku domowego,
b/ o stwierdzonych faktach nie wywożenia nieczystości,
c/ o występujących przypadkach niszczenia i dewastacji infrastruktury technicznej budynku i urządzeń na terenie bezpośrednio przyległym,
26. Usuwanie z budynku oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do ogólnego użytku ogłoszeń , plakatów, afiszów, napisów i rysunków (zmywalnych)umieszczonych bez zgody Zamawiającego,
27. Utrzymywanie w należytym porządku i estetyce gablot informacyjnych na klatkach schodowych,
28. Roznoszenie w razie potrzeby do właścicieli lokali mieszkalnych i użytkowych pism, powiadomień, aneksów, itp.,
29. Dekorowanie budynku otrzymywanymi z OOM flagami z okazji świąt i
innych uroczystości, zdejmowanie oflagowania i zwrot do Oddziału Obsługi Mieszkańców rozliczeniem ilości sztuk.
Również prosimy o złożenie ofert na utrzymanie czystości w zakresie:
1. Zamiatanie podłóg klatek schodowych - 3 razy w tygodniu.
2. Przecieranie parapetów okiennych - 3 razy w tygodniu.
3. Mycie i czyszczenie wind - 3 razy w tygodniu
4. Przecieranie poręczy - 3 razy w tygodniu.
5. Przecieranie szyb drzwi wejściowych do klatek schodowych - 3 razy w tygodniu.
6. Mycie drzwi wejściowych -1 raz w miesiącu
7. Przecieranie skrzynek na listy - 3 razy w tygodniu.
8. Zmywanie podłóg na klatkach schodowych - 2 razy w miesiącu.
9. Usuwanie pajęczyn - na bieżąco
10. Czyszczenie balustrad -1 raz w miesiącu.
11. Mycie lamperii ścian -1 raz na kwartał.
12. Mycie drzwi wspólnego użytku wraz z ościeżnicami -1 raz na kwartał.
13. Sprzątanie podłóg korytarzy w tym oczyszczanie okienek piwnicznych od wewnątrz (wychodzących na korytarz piwniczny) -1 raz w miesiącu.
14. Zamiatanie, zbieranie śmieci z powierzchni strychu, suszarni -1 raz na kwartał
15. Mycie kaloryferów w pomieszczeniach wspólnego użytku -1 raz na kwartał.
16. Mycie kloszy lamp oświetleniowych na klatkach schodowych, korytarzach oraz pomieszczeniach ogólnodostępnych -1 raz w roku.
17. Mycie okien w pomieszczeniach wspólnego użytku - 3 razy w roku .
18. Usuwanie zanieczyszczeń, zamiatanie, zbieranie śmieci z niezabudowanej części nieruchomości dojść do klatek (chodników) - 3 razy w tygodniu.
19. Usuwanie innych zanieczyszczeń z altany śmietnikowej i terenu bezpośrednio przyległego do altany, w granicach 1 mb od ściany altany śmietnikowej - 5 razy w tygodniu( zgodnie z harmonogramem}
20. Oczyszczanie ze śniegu, lodu, błota niezabudowanej części
nieruchomości, bezpośrednio przyległej do budynku tj. chodników - wejść do klatek schodowych - na bieżąco
21. Usuwanie śliskości przy użyciu piasku oraz pryzmowanie śniegu w miejscach nie utrudniających ruchu pieszego, tuż po opadach, względnie w trakcie ciągłych opadów, skuwanie lodu ubitego śniegu, zabezpieczanie budynku przed wiszącymi soplami.
nawisami śnieżnym poprzez założenie taśm ostrzegawczych lub innych zabezpieczeń.
22. Oczyszczanie opasek z chwastów i traw - na bieżąco
23. Wykonywanie czynności związanych z dezynfekcją , dezynsekcją i deratyzacją pomieszczeń, urządzeń oraz terenów nieruchomości przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców w zakresie ustalonym przez Państwowe Organy Inspekcji Sanitarnej stosownie do wytycznych tych organów.
24. Bezzwłoczne zawiadamianie Oddziału Obsługi Mieszkańców o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych budynku.
25. Zawiadomienie Oddziału Obsługi Mieszkańców :
a/o rażących lub uporczywych wypadkach naruszania przez mieszkańców regulaminu porządku domowego,
b/ o stwierdzonych faktach nie wywożenia nieczystości,
c/ o występujących przypadkach niszczenia i dewastacji infrastruktury technicznej budynku i urządzeń na terenie bezpośrednio przyległym,
26. Usuwanie z budynku oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do ogólnego użytku ogłoszeń , plakatów, afiszów, napisów i rysunków (zmywalnych)urmieszczonych bez zgody Zamawiającego,
27. Utrzymywanie w należytym porządku i estetyce gablot informacyjnych na klatkach schodowych,
28. Roznoszenie w razie potrzeby do właścicieli lokali mieszkalnych i użytkowych pism, powiadomień, aneksów, itp.,
29. Dekorowanie budynku otrzymywanymi z OOM flagami z okazji świąt i
innych uroczystości, zdejmowanie oflagowania i zwrot do Oddziału Obsługi Mieszkańców rozliczeniem ilości
sztuk.
Miejsce i termin składania ofert: Oferty na wykonanie powyższych prac należy składać do dnia 20.03.2024 roku na adres e-mail: sekretariat@adrem.krakow.pl
Termin składania:2024-03-20
Wymagania:W ofercie należy podać dokładny adres korespondencyjny, adres poczty elektronicznej oraz nr telefonu do kontaktu.
Kontakt:Dodatkowych informacji udziela PPU ,,ADREM"S.A.
Oddział Obsługi Mieszkańców nr 4
os. Spółdzielcze 4A w Krakowie, telefon kontaktowy:
788-168-623 Pani Kierownik Monika Łygas - Marek 571-225-533 Pani Administrator Karolina
Hebdowska
Źródło: Internet i własne
Załączniki: