tworzywa sztuczne
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2024-03-26
Przedmiot ogłoszenia:Wykonanie modernizacji układu pompowego
Organizator:ORLEN Serwis S.A. Oddział w Gdańsku
Adres: ul. Elbląska 135, 80-718 Gdańsk
Województwo / powiat: pomorskie, pow. Gdańsk
Państwo: Polska
NIP:PL7743221601
E-mail:
Strona www:https://lotos.logintrade.net
Opis:OS/015/24/GS Wykonanie modernizacji układu pompowego 900-P4A/B, 900-P7 dostosowującej układ do projektowanych parametrów pracy kolumny 0900-C1- wykonanie (modernizacja) prac obiektowych branży elektrycznej i automatycznej
Treść zapytania:
Gdańsk, dnia 26.03.2024r.
ZAPYTANIE OFERTOWE NR OS/015/24/GS
Szanowni Państwo,
Firma ORLEN Serwis S.A. (zwana dalej ,,Zamawiającym") zaprasza Państwa do udziału w procesie wyboru kontrahenta dotyczącym:
,,Wykonanie modernizacji układu pompowego 900-P4A/B, 900-P7 dostosowującej układ do projektowanych parametrów pracy kolumny 0900-C1- branżaelektryczna i automatyczna"
UWAGA! Zamawiający dopuszcza wybór Oferty częściowej, tj. takiej która zawiera tylko zakres branży elektrycznej lub automatycznej!
I. INFORMACJE PODSTAWOWE
1. Opis przedmiotu Zapytania Ofertowego
Przedmiotem zapytania ofertowego jestwykonanie prac branży elektrycznej i automatycznej przy realizacji projektu modernizacji układu pompowego 900-P4A/B, 900-P7 dostosowującej układ do projektowanych parametrów pracy kolumny 0900-C1.
? Przedmiot Zapytania Ofertowego przyszły Wykonawca zobowiązany będzie wykonać zgodnie ze Szczegółowymi Założeniami Przedmiotu Umowy stanowiącymi Załącznik nr 1 do Zapytania Ofertowego, dokumentacją techniczną stanowiącą Załącznik nr 2 do Zapytania Ofertowego oraz Umową.
? Dokumentacja techniczna zostanie udostępniona po złożeniu przez Oferenta podpisanego oświadczenia o zachowaniu poufności - NDA, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do Zapytania.
Oświadczenie może być podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
? Wszelka dokumentacja opracowywana będzie zgodnie z obowiązującymi Standardami Technicznymi Inwestora - Rafinerii Gdańskiej Sp. z o.o.
Aktualnie obowiązujące standardy techniczne dostępne są pod linkiem:https://rafineriagdanska.pl/3613/logistyka/standardy_techniczne (Załącznik nr 3 do Zapytania Ofertowego).
2. Wykonawca zapewni
? wszystkie materiały, sprzęt, urządzenia i robociznę niezbędne do realizacji Robót stanowiących przedmiot zapytania ofertowego.
? Wykonawca zobowiązany jest do zakupu wszystkich materiałów i/lub urządzeń od kwalifikowanych wytwórców (Załącznik nr 9 do Zapytania Ofertowego). Ewentualne odstępstwa od ww. wymagania muszą zostać wyraźnie wylistowane wraz z uzasadnieniem oraz Wykonawca musi uzyskać zgodę na takie odstępstwo od Zamawiającego,
? Przez cały okres realizacji Robót Wykonawca zapewni na Placu Budowy, kierownika Robót, posiadającego wymagane prawem uprawnienia do prowadzenia Robót, który podlega akceptacji Zamawiającego.
? rusztowania spełniające wymogi BHP zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami Grupy LOTOS S.A. (Instrukcja - Wytyczne eksploatacji rusztowań - stanowi Załącznik nr 8 do Zapytania Ofertowego).
? zagospodarowanie odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (tekst jedn.: Dz.U. 2020 poz. 797 z późń.zm.). Wykonawca będzie wytwórcą odpadów, w rozumieniu powyższej ustawy w odniesieniu do wszystkich rodzajów i ilości odpadów, które zostaną wytworzone w wyniku prowadzonych robót objętych procesem wyboru kontrahenta (wyjątek stanowić będzie złom, który pozostanie własnością Rafinerii Gdańskiej Sp. z o.o. Wykonawca będzie zobowiązany do zgromadzenia i przewiezienia go w wyznaczone przez Zamawiającego miejsce na terenie Rafinerii Gdańskiej Sp. z o.o. w Gdańsku) - oferta winna uwzględniać wartość transportu i zagospodarowania odpadów.
? wykonanie instalacji elektrycznej odbiorczej wraz z rozdziałem energii.
? zapewnienie obsługi geodezyjnej.
? zapewnienie minimum 1 inspektora BHP na każde 20 pracowników.
? posiadanie wszelkich niezbędnych uprawnień wymaganych przepisami prawa do realizacji przedmiotu Zapytania Ofertowego.
3. Zamawiający zapewni
? nadzór inwestorski;
? media: wodę, powietrze remontowe do wykorzystania na placu budowy na potrzeby realizacji;
? Tymczasowe zasilanie w energię elektryczną doprowadzone do jednego punktu, wyznaczonego przez Zamawiającego; wykonanie instalacji elektrycznej odbiorczej wraz z rozdziałem energii będzie należeć do Wykonawcy;
? W miarę możliwości (na wniosek Wykonawcy), odpłatnie, miejsce na zaplecze (socjalne, biura, magazyny i przyczepy itp.); Wykonawca po podpisaniu Umowy podpisze stosowne umowy (dzierżawy/najmu);
? W miarę możliwości (na wniosek Wykonawcy), odpłatnie, miejsce przyłączenia do sieci elektroenergetycznej. Podłączenie oraz rozprowadzenie będzie należeć do Wykonawcy po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym; koszt wszystkich podłączeń i odłączeń oraz zużytych na potrzeby zaplecza mediów, obciążą Wykonawcę; Wykonawca niezwłocznie podpisze stosowne umowy na dostawę mediów.
4. Wizja lokalna
a) Przed przygotowaniem Oferty Zamawiający zaprasza Oferentów na wizję lokalną. Wizja lokalna dostępna jest pod warunkiem złożenia przez Oferenta podpisanego oświadczenia o zachowaniu poufności - NDA, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do Zapytania.
b) Uczestnictwo w wizji lokalnej jest obligatoryjne dla każdego Oferenta.
c) Wizja lokalna może odbyć się w dniach do 28.03.2024r. do godz. 11:00.
d) Termin wizji należy ustalić telefonicznie z:
? p.Tomasz Goebel,
kom. 505 001 548,
adres email:tomasz.goebel@orlen.pl
Produkty:
Lp. Nazwa produktu Ilość Jednostka Indeks Załącznik/Link Uwagi
1. DOSTAWA, montaż i udział w uruchomieniu - roboty branży elektrycznej i PiA (podstawowy zakres prac branży elektrycznej) - materiały [PLN netto] 1 komplet
2. DOSTAWA, montaż i udział w uruchomieniu - roboty branży elektrycznej i PiA (podstawowy zakres prac branży elektrycznej) - robocizna [PLN netto] 1 komplet
3. DOSTAWA, montaż i udział w uruchomieniu - roboty branży elektrycznej i PiA (podstawowy zakres prac branży elektrycznej) - materiały i robocizna [PLN netto] 1 komplet
4. DOSTAWA, montaż i udział w uruchomieniu - roboty branży elektrycznej i PiA (zakres opcjonalny prac branży elektrycznej) - materiały [PLN netto] 1 komplet
5. DOSTAWA, montaż i udział w uruchomieniu - roboty branży elektrycznej i PiA (zakres opcjonalny prac branży elektrycznej) - robocizna [PLN netto] 1 komplet
6. DOSTAWA, montaż i udział w uruchomieniu - roboty branży elektrycznej i PiA (zakres opcjonalny prac branży elektrycznej) - materiały i robocizna [PLN netto] 1 komplet
7. DOSTAWA, montaż i udział w uruchomieniu - roboty branży elektrycznej i PiA (zakres prac branży PiA zgodnie z dokumentacją nr 36378 rew. 2) - materiały [PLN netto] 1 komplet
8. DOSTAWA, montaż i udział w uruchomieniu - roboty branży elektrycznej i PiA (zakres prac branży PiA zgodnie z dokumentacją nr 36378 rew. 2) - robocizna [PLN netto] 1 komplet
9. DOSTAWA, montaż i udział w uruchomieniu - roboty branży elektrycznej i PiA (zakres prac branży PiA zgodnie z dokumentacją nr 36378 rew. 2) - materiały i robocizna [PLN netto] 1 komplet
10. DOSTAWA, montaż i udział w uruchomieniu - roboty branży elektrycznej i PiA (zakres prac branży PiA zgodnie z dokumentacją nr 36379 rew. 2) - materiały [PLN netto] 1 komplet
11. Łącznie zakres podstawowy i opcjonalny wszystkich prac branży elektrycznej i PiA [PLN netto] 1 komplet
Dodatkowe warunki formalne:
Pytania do postępowania w ramach zapytania ofertowego "OS/015/24/GS Wykonanie modernizacji układu pompowego 900-P4A/B, 900-P7 dostosowującej układ do projektowanych parametrów pracy kolumny 0900-C1- wykonanie (modernizacja) prac obiektowych branży elektrycznej i automatycznej"
Lp. Tytuł pytania Data wysłania pytania Status
Brak wyników do wyświetlenia
Tytuł pytania:
Treść pytania:
Miejsce i termin składania ofert: https://lotos.logintrade.net/zapytania_email,1566162,2ae7cd544ba135d6ddd8872223bab6a3.html

Data i godz. rozpoczęcia przyjmowania ofert:
16- 04- 2024 11: 25
Data i godz. zakończenia przyjmowania ofert:
06- 05- 2024 08: 00
Data i godz. zakończenia zadawania pytań:
30- 04- 2024 10: 00
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://lotos.logintrade.net/zapytania_email,1562560,1e6ae7da8162ccd0c3a8977185293e60.html
Termin składania:2024-05-06
Uwagi:2. Kryteria oceny oferty:
? Cena
? Doświadczenie
3. Zastrzeżenia Zamawiającego:
Zamawiający informuje, że:
a) Wykonawca powinien wyznaczyć swojego przedstawiciela do formalnych kontaktów z Zamawiającym;
b) nie będą refundowane żadne koszty związane z przygotowaniem lub dostarczeniem Oferty;
c) nadesłane Oferty nie będą zwracane Oferentom;
d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do przyjęcia całości lub dowolnej części Oferty;
e) jeśli strony nie dojdą do porozumienia co do wszystkich postanowień przyszłej umowy i umowa nie zostanie zawarta, to Oferentom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia;
f) zastrzega sobie prawo odstąpienia od realizacji Dostawy/Robót/Prac danego zakresu;
g) zastrzega sobie prawo prowadzenia korespondencji z Oferentami drogą mailową lub faksem na adres wskazany przez Oferenta;
h) zastrzega sobie prawo do odwołania Zapytania Ofertowego bez podania przyczyny, w każdym czasie, w takim przypadku Oferentom nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego;
i) zastrzega sobie prawo do zamknięcia procesu wyboru kontrahenta bez wyboru którejkolwiek z Ofert, a Oferentom nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia;
j) zastrzega sobie prawo, że po złożeniu Ofert nastąpi ich ocena według kryteriów określonych przez Zamawiającego oraz wybranie Oferenta lub Oferentów, z którymi będą prowadzone dalsze negocjacje;
k) wybór Oferenta/ów do dalszych negocjacji nie stanowi przyjęcia Oferty;
l) zastrzega sobie prawo, aż do upływu terminu składania Ofert, wprowadzenia zmian w Zapytaniu Ofertowym, o którym zobowiązani jesteśmy zawiadomić wszystkich Oferentów;
m) ocena Ofert dokonywana będzie przez Komisję powołaną przez Zamawiającego. Prace Komisji przebiegać będą według zasad określonych w Procedurze SRW 74.01.00.00 ,,Zasady wyboru kontrahenta..." dostępnej w siedzibie Zamawiającego w Gdańsku przy ul. Elbląskiej 135;
n) przed złożeniem Oferty Wykonawca powinien zapoznać się ze szczegółowymi warunkami postępowania przy robotach wykonywanych na terenie zakładów rafineryjnych w Gdańsku zawartymi w ,,Informatorze o zasadach postępowania na terenie Grupy LOTOS S.A." - Informator jest dostępny w Biurze Realizacji Projektów ORLEN Serwis S.A. w Gdańsku, przy ul. Elbląskiej 135;
o) Wykonawca będzie wytwórcą odpadów, w rozumieniu Art. 3.1 pkt 32 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U. 2013 poz. 21),w odniesieniu do wszystkich rodzajów i ilości odpadów, które zostaną wytworzone w wyniku prowadzonych robót objętych procesem wyboru kontrahenta (za wyjątkiem złomu, który pozostanie własnością Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany do zgromadzenia i przewiezienia go do Magazynu Złomu na terenie zakładów rafineryjnych w Gdańsku);
p) Wszelkie informacje przedstawione w niniejszym dokumencie przeznaczone są wyłącznie w celu przygotowania Oferty i w żadnym wypadku nie powinny być wykorzystywane w inny sposób i do innych celów.
4. Informacje dotyczące pytań i odpowiedzi:
a) Na pytania dotyczące Zapytania Ofertowego odpowiedzi udziela Komisja wyboru kontrahenta wyłącznie poprzez Platformę Zakupową.
b) Wszystkie pytania dodatkowe należy zgłaszać do dnia 2.04.2024r. do godz. 23:59.
c) Odpowiedzi zostaną udzielone wszystkim Oferentom po upływie terminu zadawania pytań.
d) Pytania i wnioski, które wpłyną po dniu wyznaczonym nie będą rozpatrywane.
5. Opis sposobu uczestniczenia w postępowaniu i złożenia oferty:
a) Oferent zobowiązany jest zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w Zapytaniu Ofertowym i dołączonymi do niego dokumentami i na ich podstawie przygotować Ofertę.
b) Oferenta zainteresowanego tematem prosimy o złożenie Ofertyna Platformie Zakupowej LOGINTRADEdo dnia 8.04.2024r. do godz. 10:00.
c) Oferta powinna być:
? sporządzona w języku polskim,
? podpisana przez osobę/y uprawnione do występowania w imieniu Oferenta,
? złożona tylko na Platformie Zakupowej z podziałem na ofertę handlową i merytoryczną.
Prosimy o prawidłowe złożenie oferty i umieszczenie formularza ofertowego - część handlowa (Załącznik nr 5) w części handlowej, natomiast pozostałe dokumenty w części merytorycznej. Instrukcja dla Oferenta znajduje się w Załączniku nr 10.
6. Ochrona danych osobowych:
a) Na potrzeby realizacji niniejszego postępowania Strony jako niezależni administratorzy danych udostępniać będą sobie nawzajem dane osobowe swoich reprezentantów lub przedstawicieli wskazanych w Zapytaniu Ofertowym, Ofercie oraz innych osób w zależności od potrzeb wynikających z postanowień niniejszego Zapytania Ofertowego.
b) Strony zobowiązują się do poinformowania osób wymienionych w ust. 1 w terminie najpóźniej miesiąca po pozyskaniu danych osobowych lub przy pierwszej komunikacji z osobą, której dane dotyczą o konieczności przekazania ich danych na potrzeby realizacji Umowy, w tym o celu i zakresie przekazania danych, wskazanych w niniejszej klauzuliinformacyjnej.
c) Każda ze Stron zobowiązuje się do zabezpieczenia danych osobowych poprzez podjęcie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych wymaganych obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych osobowych, jak też ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody wyrządzone w związku z przetwarzaniem danychosobowych.
d) Administratorem danych osobowych w rozumieniu art. 4 pkt 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - zwane dalej ,,RODO"), przekazanych ORLEN Serwis S.A. na potrzeby zawarcia i realizacji Umowy jest ORLEN Serwis S.A. z siedzibą: ul. Chemików 7 09-411Płock.
e) Z Administratorem danych można skontaktować się poprzez e-mail:daneosobowe.serwis@orlen.pl lub pisemnie na adres ORLEN Serwis S.A. ul. Chemików 7, 09-411 Płock z dopiskiem ,,Ochrona danych".
f) Zebrane dane osobowe będą przetwarzane w celach związanych z zawarciem i realizacją Umowy, jej obsługą oraz ewentualnym dochodzeniem lub odpieraniem roszczeń z niejwynikających.
g) Podstawą prawną przetwarzania przez ORLEN Serwis S.A. danych osobowych drugiej Strony w celach wskazanych powyżejjest:
? podjęcie działań w celu zawarcia i wykonywania Umowy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit bRODO,
? wypełnianie obowiązków prawnych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit c RODO związanych m.in. z przepisami podatkowymi oraz przepisami orachunkowości,
? prawnie uzasadniony interes ORLEN Serwis S.A. zgodnie z art. 6 ust. 1 lit f RODO związany z realizacją postanowień Umowy, jej obsługą oraz ewentualnym dochodzeniem lub odpieraniem roszczeń z niej wynikających.
h) Dane osobowe drugiej Strony mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie ORLEN Serwis S.A. w tym m.in. obsługującym systemy informatyczne wykorzystywane na potrzeby realizacji Umowy, świadczących usługi księgowe, pocztowe, archiwizacyjne, prawne, przy czym takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z ORLEN Serwis S.A.. i wyłącznie zgodnie z jej poleceniami. Dane mogą być także udostępniane podmiotom uprawnionym na podstawie prawa, w tym organom administracji skarbowej.
i) Dane przetwarzane będą przez czas realizacji Umowy, a po jej zakończeniu przez czas związany z wygaśnięciem roszczeń związanych z Umową oraz przez czas określony przepisami podatkowymi oraz przepisami dotyczącymi sprawozdawczościfinansowej.
j) Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczeniaprzetwarzaniaorazprawowniesieniasprzeciwuwprzypadkukiedyORLEN Serwis S.A. przetwarzania dane w oparciu o uzasadniony interes, o którym mowa w ust. 7 lit. c niniejszego paragrafu.
k) Każda osoba ma również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
7. Klauzule sankcyjne:
W związku z zakazami określonymi w przepisach sankcyjnych wydanych w związku z agresją
na Ukrainę, w szczególności:
a) Rozporządzeniu Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącym środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz.Urz.UE.L Nr 229, str. 1, z późn. zm.),
b) Rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącym środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz.Urz.UE.L Nr 134, str. 1, z późn. zm.) oraz
c) Rozporządzeniu Rady (EU) 2022/263 w sprawie środków ograniczających w odpowiedzi na uznanie niekontrolowanych przez rząd obszarów ukraińskich obwodów donieckiego i ługańskiego oraz nakazanie rozmieszczenia rosyjskich sił zbrojnych na tych obszarach (Dz.U.UE.L.2022.42I, str. 77, z późn. zm.),
Oferent przystępując do postępowania zakupowego i składając ofertę w odpowiedzi na to zapytanie ofertowe gwarantuje, że towary/wyroby (w tym również towary/wyroby dostarczane w ramach realizowanych usług), które miałyby zostać nabyte przez Rafinerię Gdańską Sp. z o. o. w wyniku realizacji złożonej oferty, nie będą pochodzić lub nie zostaną wywiezione z Rosji lub z Białorusi lub obwodów ługańskiego lub donieckiego (terytoriów Ukrainy).
8. Standardy obowiązujące w Grupie Kapitałowej ORLEN
Wykonawcaoświadcza, iż zapoznał się z dokumentami: ,,Kodeks postępowania dla dostawców Grupy Kapitałowej ORLEN" (opublikowanym na stronie internetowej:https://www.orlen.pl/pl/dla-biznesu/przetargi-i-dostawy/dostawy/kodeks-postepowania-dla-dostawcow) oraz ,,Polityka ochrony praw człowieka w Grupie Kapitałowej ORLEN" (opublikowanym na stronie internetowej:https://www.orlen.pl/pl/zrownowazony-rozwoj/polityka-ochrony-praw-czlowieka).Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do ich stosowania oraz przestrzegania we współpracy z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest również do zapoznania swoich podwykonawców ze ww. dokumentami.
Wykonawca oświadcza, iż zapoznał się i akceptuje obowiązujące w Grupie Kapitałowej ORLEN standardy dotyczące polityki antykorupcyjnej, zasad przyjmowania upominków, zgłaszania nieprawidłowości oraz zarządzania konfliktem interesów (opublikowanym na stronie internetowej:https://www.orlen.pl/pl/o-firmie/o-spolce/nasze-standardy/standardy-antykorupcyjne). Wykonawca zobowiązany jest również do zapoznania swoich podwykonawców z ww. dokumentem.
Uwaga:
1. Nasza firma wykorzystuje Platformę zakupową Logintrade jako narzędzie do kontaktów z dostawcami.
2. Oferty handlowe przyjmowane są tylko przez platformę zakupową.
3. Rejestracja w bazie dostawców naszej firmy, przeglądanie zapytań ofertowych oraz składanie ofert handlowych jest bezpłatne.
4. Jeśli nie posiadasz konta na platformie zakupowej Logintrade zarejestruj się w bazie dostawców w celu otrzymania loginu i hasła do swojego konta. Jedno konto dostawcy umożliwia otrzymywanie zapytań ofertowych od wielu kupców.
5. Aby przeglądać zapytania ofertowe od firmy, która je złożyła, musisz być zarejestrowany w jej bazie dostawców.
6. Regulamin Platformy zakupowej jest dostępny w panelu rejestracyjnym.
Kontakt:Kupiec:
Marcin Kamień
tel:
e-mail: marcin.kamien@lotosserwis.pl
Numer dokumentu:Z49/444628
Źródło: Internet i własne
2024-04-26 07:43
Zmiana terminu

https://lotos.logintrade.net/zapytania_email,1566162,2ae7cd544ba135d6ddd8872223bab6a3.html

Data i godzina rozpoczęcia przyjmowania ofert:
16- 04- 2024 11: 25
Data i godzina zakończenia przyjmowania ofert:
06- 05- 2024 08: 00
Data i godzina zakończenia zadawania pytań:
30- 04- 2024 10: 00

2024-04-16 12:23
Sprostowanie

https://lotos.logintrade.net/zapytania_email,1566162,2ae7cd544ba135d6ddd8872223bab6a3.html

Data i godzina rozpoczęcia przyjmowania ofert:
16- 04- 2024 11: 25
Data i godzina zakończenia przyjmowania ofert:
26- 04- 2024 08: 00
Data i godzina zakończenia zadawania pytań:
16- 04- 2024 10: 00

2024-04-12 10:07
Zmiana terminu

https://lotos.logintrade.net/zapytania_email,1563088,bd6d10672e73e0225eb23fe2f073e09f.html

Data i godzina rozpoczęcia przyjmowania ofert:
28- 03- 2024 11: 40
Data i godzina zakończenia przyjmowania ofert:
17- 04- 2024 10: 00
Data i godzina zakończenia zadawania pytań:
16- 04- 2024 10: 00

2024-04-08 13:38
Sprostowanie

https://lotos.logintrade.net/zapytania_email,1563088,bd6d10672e73e0225eb23fe2f073e09f.html

Data i godzina rozpoczęcia przyjmowania ofert:
28- 03- 2024 11: 40
Data i godzina zakończenia przyjmowania ofert:
12- 04- 2024 10: 00
Data i godzina zakończenia zadawania pytań:
10- 04- 2024 10: 00

2024-03-28 13:00
Aktualizacja ogłoszenia

Pełna treść zmian dostępna w załączniku.