tworzywa sztuczne
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 26709408 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2024-02-21
Przedmiot ogłoszenia:Wykonanie badań przedklinicznych
Organizator:Pikralida spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Adres: Uniwersytetu Poznańskiego 10, 61-614 Poznań
Województwo / powiat: wielkopolskie, pow. Poznań
mazowieckie, pow. Warszawa
Państwo: Polska
NIP:PL7792503386
Telefon / fax:534453640
E-mail:
Strona www:https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/185245
Opis:ZAPYTANIE OFERTOWE NR 11/2024
Zapraszamy wszystkie podmioty spełniające określone poniżej warunki do składania ofert na wykonanie badań przedklinicznych.
Zapytanie prowadzone jest:
- w związku z ubieganiem się przez Zamawiającego o dofinansowanie projektu pt. ,,Rozwój dożylnej formulacji innowacyjnego leku o działaniu neuroprotekcyjnym przeznaczonym dla pacjentów po udarze mózgu" w ramach naboru w konkursie ścieżka SMART finansowanego w ramach programu: Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (Nabór FENG.01.01-IP.01-005/23 - Ścieżka SMART - Projekty realizowane w konsorcjach) przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (,,Projekt").
- zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027 w wersji z dnia 18 listopada 2022 r.
Powstaje w kontekście naboru
FENG.01.01-IP.01-001/24 - Rozwój dożylnej formulacji innowacyjnego leku o działaniu neuroprotekcyjnym przeznaczonym dla pacjentów po udarze mózgu

Część 1
Wykonanie badań przedklinicznych

Przedmioty zamówienia
Usługa
Usługi badawcze
Opis
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie badań przedklinicznych (dwóch eksperymentów).
Od Wykonawcy wymaga się:
a. Wykonania zlecenia jako kompleksowej usługi badawczą, w tym podzlecenia oznaczenia stężenia substancji badanej w próbach zebranego materiału biologicznego,
b. Uzyskania zgody komisji etycznej na przeprowadzenie eksperymentu,
c. Oddelegowania do realizacji projektu zespołu specjalistów posiadających niezbędną wiedzę i udokumentowane doświadczenie w realizacji analogicznych projektów,
d. Organizowania regularnych spotkań projektowych w celu omawiania postępu projektu,
e. Przygotowania dokumentacji projektowej w języku angielskim,
Przygotowanie dokumentacji obejmuje: protokołów i raportów z przeprowadzonych badań (projekty dokumentów będą przesyłane do Zamawiającego celem weryfikacji i zatwierdzenia). Projekty raportów powinny zawierać wszystkie istotne dane badawcze i raporty powiązane. Raporty końcowe powinny zawierać tekst, tabele podsumowujące oraz raporty powiązane.
Na potrzeby realizacji zamówienia Zamawiający dostarczy Wykonawcy:
a. Substancję badaną wraz certyfikatem analitycznym (PKL-021),
b. Wzorzec substancji badanej (PKL-021) wraz z certyfikatami analitycznymi,
c. Standard wewnętrzny wraz z certyfikatem analitycznym (PKL-023),
d. Procedurę analityczną stosowaną do oznaczania substancji badanej PKL-021 w osoczu zwierzęcym za pomocą techniki LC/MS/MS,
e. Procedurę przygotowania formulacji podania PKL-021,
f. MSDS PKL-021.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Zapytaniu ofertowym nr 11/2024 z dn. 21.02.2024 r załączonym do ogłoszenia o postępowaniu.
Miejsce i termin składania ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert
2024-02-28
Termin składania:2024-02-28
Miejsce i termin realizacji:Planowany termin podpisania umowy
2024-03

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
mazowieckie
Powiat
Warszawa
Gmina
Żoliborz
Miejscowość
Warszawa
Wymagania:Zamówienia uzupełniające
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia wybranemu w wyniku przeprowadzonej procedury wyboru Wykonawcy zamówienia uzupełniającego w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego. Przedmiot zamówienia uzupełniającego będzie zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Warunki zmiany umowy
Nie jest możliwe dokonywanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że:
i. zmiany dotyczą realizacji dodatkowych usług, dostaw od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
- zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
- wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
ii. zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
- konieczność zmiany umowy spowodowana jest działaniem siły wyższej rozumianej jako zdarzenie bądź połączenie zdarzeń lub okoliczności, niezależnych od Stron, które zasadniczo utrudniają lub uniemożliwiają wykonywanie zobowiązań danej Strony wynikających z umowy, a których dana strona nie mogła przewidzieć ani im zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności,
- wprowadzone zostaną obostrzenia związane z ogłoszeniem na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej stanu epidemii.,
- wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
iii. zmiana nie prowadzi do zmiany charakteru umowy, a łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej i jednocześnie jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
Wszelkie zamiany w umowie, która zostanie zawarta w wyniku postępowania, wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
a) Zapytanie ofertowe dotyczy potencjalnych Wykonawców prowadzących działalność zgodną z opisem przedmiotu zamówienia i posiadających odpowiedni wpis PKD w odpowiednim rejestrze.
b) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
i. zaoferują usługę zgodną z zapytaniem ofertowym nr 11/2024;
ii. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
iii. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, która pozwala na należyte wykonanie zamówienia;
iv. będą dążyć do realizacji zamówienia w sposób korzystny dla środowiska, poprzez zapewnienie minimalizacji zużycia materiałów, surowców, energii, itp.
Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie zawarte w formularzu ofertowym przygotowywanym i podpisywanym przez Wykonawcę (zał. nr 1).
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Oferta przygotowana w oparciu o wzór formularza ofertowego (Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego nr 11/2024).
2. Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych z Zamawiającym przygotowane w oparciu o wzór oświadczenia (Załącznik nr 2 do Zaproszenia do składania ofert nr 11/2024).
3. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, przygotowane w wzór oświadczenia (Załącznik nr 3 do Zaproszenia do składania ofert nr 11/2024).
4. Oświadczenie o braku powiązań z podmiotami sankcjonowanymi (Załącznik nr 4 do Zaproszenia do składania ofert nr 11/2024).
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Zamówienie nie może zostać udzielone:
a. podmiotowi powiązanemu z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru Wykonawcy a Wykonawcą polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji;
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub związaniu z tytułu przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawanie we wspólnym pożyciu,
- pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość, co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
W celu udokumentowania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca załączy do oferty Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu występowania powiązań osobowych lub kapitałowych (zał. nr 2).
b. podmiotowi, w stosunku do którego zachodzą okoliczności:
i. opisane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;
ii. opisane w art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczące środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie.
W celu udokumentowania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca załączy do oferty Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu występowania okoliczności, o których mowa w pkt b powyżej (zał. nr 4).
c. podmiotowi, który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził Zamawiającego w błąd przy przedstawieniu informacji, że nie podlega wykluczeniu lub który zataił te informacje lub nie jest w stanie przedstawić wymaganych dokumentów;
d. podmiotowi, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd Zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez Zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
e. podmiotowi, który z innymi oferentami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między oferentami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
f. podmiotowi, który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności, gdy podmiot w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych.
Uwagi:Data opublikowania ogłoszenia
2024-02-21
Data ostatniej zmiany
2024-02-21 15:34:47

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena - Waga: 90% (90 pkt)
W kryterium ,,Cena" punkty zostaną przyznane (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) zgodnie ze wzorem:
Pc = Cmin/Cbadana x 90
Pc - punkty w kryterium ceny
Cmin - cena netto najniższa
Cbadana - cena netto badanej oferty
90 - waga kryterium (90%)
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin płatności faktury - Waga: 10% (10 pkt)
- 10 punktów - termin płatności faktury: 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT,
- 5 punktów - termin płatności faktury: 14 dni od dnia otrzymania faktury VAT,
- 0 punktów - termin płatności faktury: 7 dni od dnia otrzymania faktury VAT.
Kontakt:Osoby do kontaktu
Karolina Stępień
tel.: 534453640
e-mail: k.stepien@pikralida.eu
Kod CPV:73200000-4
Numer dokumentu:2024-5393-185245, 11/2024
Źródło: Internet i własne
Załączniki: