tworzywa sztuczne
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg - Polska
Data dodania oferty:2024-02-28
Przedmiot ogłoszenia:Remont generalny i prace rekonstrukcyjno-konserwatorskie przy zabytkowych organach
Organizator:Parafia Rzymskokatolicka pw. Św. Jana Chrzciciela w Sadownem
Adres: Plac Kościelny 1, 07-140 Sadowne
Województwo / powiat: mazowieckie, pow. węgrowski
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel. 25 675 34 61
E-mail:
Opis:Opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje remont generalny i prace rekonstrukcyjno-konserwatorskie przy
zabytkowych XIX-wiecznych organach piszczałkowych stanowiących wyposażenie kościoła
pw. Św. Jana Chrzciciela w Sadownem, które zostały wpisane do rejestru zabytków pod
Nr B-149 decyzją z dnia 05.09.1970 r.
Zamówienie obejmuje: remont zabytkowych organów, prace konserwatorskie szafy
i prospektu organowego oraz podłogi empory chóru muzycznego i schodów na chór
w kościele pw. Św. Jana Chrzciciela w Sadownem, wpisanego do rejestru zabytków pod
Nr A-230/949 decyzją z dnia 10.04.1972 r.
Zakres prac przy szafie organowej oraz prospekcie obejmuje odpowiednio: dezynfekcję,
wstępne oczyszczenie, zabezpieczenie warstw technologicznych, demontaż aplikacji
snycerskich i płyt bocznych szafy, demontaż elementów mocowanych do konstrukcji,
oczyszczenie powierzchni z zanieczyszczeń organicznych brudu, usunięcie wtórnych, starych
malatur, wzmocnienie struktury drewna, dezynsekcję, naprawę konstrukcji wraz
z rekonstrukcjami, wyprostowanie konstrukcji szafy, wprowadzenie środków grzybo-pleśniobójczych, montaż i stabilizację konstrukcji, rekonstrukcję brakujących aplikacji
snycerskich, uzupełnienie ubytków gruntów, rekonstrukcję dekoracji pozłotniczej oraz
malatur, zabezpieczenie końcowe powierzchni oraz montaż obiektu.
Zakres prac przy instrumencie obejmuje odpowiednio: oczyszczenie i demontaż
poszczególnych elementów instrumentu oraz ich zabezpieczenie, transport i zdeponowanie
elementów organów w pracowni, przeprowadzenie dezynsekcji elementów drewnianych,
renowację i naprawę kontuaru, jako mechanizmów oraz klawiatur, oczyszczenie, remont
i konserwację miecha głównego wraz z kalikantem, montaż dmuchawy organów, naprawę,
konserwację i regulację wiatrownic, renowację i konserwację piszczałek drewnianych,
konserwację, uzupełnienie braków lub rekonstrukcję piszczałek metalowych, naprawę lub
rekonstrukcję wieszaków piszczałek, manuału i prospektu, oczyszczenie i renowację
piszczałek prospektowych, prace montażowe przy instrumencie oraz strojenie.
Tożsame postępowanie w zakresie struktury drewna i dekoracji pozłotniczej dotyczy również
dekoracji rzeźbiarskiej organów.
Prace naprawczo-konserwatorskie schodów i podłogi na chórze obejmuje: zdjęcie
i oczyszczenie deskowania podłogi, weryfikację stanu zachowania legarów o węzłów,
do których są przytwierdzone, oczyszczenie legarów, ewentualna rekonstrukcja legarów,
które nie spełniają warunków bezpieczeństwa, konserwacja wszystkich legarów, ponowny
montaż deskowania, zabezpieczenie i konserwacja desek podłogi specjalistycznymi
preparatami do drewna, oczyszczenie, uzupełnienie ubytków poszczególnych elementów
schodów prowadzących na chór (stopnice i policzki schodów, poręcze), zabezpieczenie
i konserwacja schodów specjalistycznymi preparatami do drewna, renowacja tynków
wewnętrznych (oczyszczenie, uzupełnienie ubytków), naprawa rys i pęknięć tynków
wewnętrznych, usunięcie olejnych lamperii oraz zniszczonych fragmentów tynków w strefie
cokołowej i uzupełnienie ubytków tynkami mineralnymi na spoiwie wapiennym, wyrównanie
podłoża i zagruntowanie powierzchni tynków preparatami wzmacniającymi, malowanie ścian,
filarów i sklepień farbami krzemoorganicznymi do wnętrz według kolorystyki uzgodnionej
z Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków po wstępnej akceptacji próbek
kolorów namalowanych na ścianie.
Zamawiający posiada pozwolenie Mazowieckiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków
na wykonanie przedmiotowych zakresów prac.
Szczegółowy zakres prac został określony w załączonych programach prac konserwatorskich.
Pracami przy instrumencie musi kierować osoba spełniająca wymagania, o których mowa
w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
(Dz. U. z 2022 r., poz. 840 z późn. zm.).
Prace naprawczo-konserwatorskie schodów i podłogi na chórze muszą być kierowane przez
osoby spełniające wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r.
o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r., poz. 840 z późn. zm.).
Miejsce i termin składania ofert: Miejsce oraz termin składania ofert
1. Ofertę w zapieczętowanej kopercie, należy złożyć w siedzibie Urzędu Gminy w Sadownem
z siedzibą Ul. Kościuszki 3, 07-140 Sadowne, pokój nr 18, nie później niż do dnia
14 marca 2024 r. do godz. 1000.
2. Kopertę należy oznaczyć:
OFERTA
,,Remont generalny i prace rekonstrukcyjno-konserwatorskie
przy zabytkowych organach w Sadownem".
Nie otwierać przed 14.03.2024 r.
3. Oferty złożone po terminie nie będą oceniane.
Otwarcie ofert:Otwarcie ofert nastąpi po upływie terminu składania ofert.
Termin składania:2024-03-14
Miejsce i termin realizacji:Termin wykonania przedmiotu zamówienia
Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało wykonywane w terminie do 5 miesięcy
od dnia podpisania umowy.
Wymagania:Tryb
Zamówienie zwolnione ze stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), w związku z art. 2 ust. 1 pkt 1.
Wraz z ofertą należy:
- podać imię, nazwisko i adres osób kierujących robotami budowlanymi,
- załączyć dokumenty potwierdzające spełnianie przez te osoby określonych wymagań.
Natomiast przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć
oświadczenie o przyjęciu przez ww. osoby obowiązku kierowania robotami
budowlanymi.
Wykonawca zobowiązuje się do:
- zawiadomienia z co najmniej 5-dniowym wyprzedzeniem o planowanym terminie
rozpoczęcia prac,
- niezwłocznego zawiadomienia zamawiającego o zagrożeniach lub nowych okolicznościach
ujawnionych w trakcie prowadzenia wskazanych robót,
- przedłożenia po zakończeniu prac dokumentacji konserwatorskiej z przeprowadzonych prac
w formie papierowej lub papierowo-cyfrowej,
- zapewnienia czasu reakcji na zgłoszenie awarii w okresie gwarancji nie dłuższego niż 24
godziny licząc od momentu zgłoszenia awarii.
Zamówienie udzielane jest na podstawie szczegółowych warunków i zasad Regulaminu
Naboru Wniosków o dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków,
ustanowionego Uchwałą nr 232/2022 Rady Ministrów z dnia 23 listopada 2022 r. w sprawie
ustanowienia Rządowego Programu Odbudowy Zabytków oraz Wstępnej Promesy
dofinansowania
inwestycji
z
Rządowego
Programu
Odbudowy
Zabytków
nr RPOZ/2022/3383/PolskiLad.
Wskazanie przez zamawiającego w dokumentacji postępowania znaków towarowych,
patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty
lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, danych technicznych i opisów
technologii, przeznaczonych do wbudowania w ramach prac wykonawczych, stanowią
przykłady elementów, urządzeń i materiałów, jakie mogą być użyte przez Wykonawców przy
realizacji zamówienia. Służą one wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania oraz
określenia właściwości i wymogów techniczno-użytkowych.
V. Opis sposobu przygotowana oferty
1. Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej, zgodnie ze wzorem formularza
ofertowego, stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego zaproszenia.
2. Oferta i wszystkie załączniki powinny być sporządzone w języku polskim i napisane
pismem maszynowym, za pomocą komputera lub ręcznie pismem wyraźnym,
nieścieralnym.
3. Wykonawca wskazuje w formularzu ofertowym cenę, która stanowi wynagrodzenie
ryczałtowe kompletne, którego definicję określa art. 632 Kodeksu cywilnego.
4. Do oferty Wykonawca załącza dokumenty potwierdzające spełnianie przez kierowników
robót określonych wymagań.
5. Informacja z otwarcia ofert zostanie przesłana za pośrednictwem poczty elektronicznej
Wykonawcom, którzy złożą ofertę w prowadzonym postępowaniu.
VII. Kryteria wyboru oferty
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się następującymi
kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał
spełnienie kryteriów:
Lp.
Opis kryterium oceny
Punktacja
1.
Cena
80 pkt
2.
Okres gwarancji
20 pkt
Razem:
100 pkt
Oferty będą oceniane przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej.
Cena - 80%
Cena będzie oceniana metodą punktową według wzoru:
Cena najtańszej oferty
------------------------------------- x 80 pkt
Cena badanej oferty
Oferta może otrzymać maksymalnie 80 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.
Wykonawca zobowiązany jest skalkulować cenę oferty tak, aby obejmowała wszystkie
koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunki stawiane przez
Zamawiającego, a także wszystkie potencjalne ryzyka ekonomiczne, jakie mogą
wystąpić przy realizacji przedmiotu umowy, wynikające z okoliczności, których nie
można było przewidzieć w chwili zawierania umowy.
Okres gwarancji - 20%
Zamawiający, oceniając okres gwarancji przyzna punkty w następujący sposób:
Okres gwarancji
Punktacja
do 36 miesięcy
0
od 36 do 59 miesięcy
10
60 miesięcy
20
Oferta może otrzymać maksymalnie 100 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium okres
gwarancji.
W formularzu ofertowym należy podawać okres gwarancji w pełnych miesiącach!
Łączna liczba punktów za ofertę = liczba punktów za cenę brutto (maks. 80)
+ liczba punktów za okres gwarancji (maks. 20 pkt)
VIII. Opis wymagań stawianych Wykonawcy
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia,
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi
do wykonania zamówienia,
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia.
2. Wykonawca realizujący projekt:
a) musi posiadać doświadczenie we wnioskowanym zakresie (wykonanie minimum
1 remontu zabytkowych organów),
musi posiadać kierownika robót spełniającego wymagania określone w art. 37a
i 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
(Dz. U. z 2022 r., poz. 840 z późn. zm.).
3. W celu potwierdzenia powyższych warunków, Wykonawca przystępujący do niniejszego
postępowania zobowiązany jest złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 2
do niniejszego zaproszenia oraz przedstawić dokumenty potwierdzające spełnianie
wymagań określonych w ust. 2.
4 Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć oświadczenie
o przyjęciu przez ww. osoby obowiązku kierowania robotami budowlanymi.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie Zamówienia mogą spełniać w/w
warunku udziału w postępowaniu łącznie. W takim przypadku Wykonawcy składają jedno,
wspólne oświadczenie o spełnienia warunków.
IX. Informacje na temat zakresu wykluczenia
1. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, wobec
którego otwarto likwidację lub ogłoszono upadłość.
2. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia także Wykonawcę
powiązanego z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe
rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi
do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi
w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem
procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 5% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta,
pełnomocnika,
d) pozostawaniu w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który może budzić
uzasadnione wątpliwości, co do bezstronności w wyborze wykonawcy, w szczególności
pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa
w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia
lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
3. Ponadto na podstawie art. 7 ust. 1 i 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), z postępowania
o udzielenie zamówienia wyklucza się:
1) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie
wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww.
ustawy,
2) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca
2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U.
z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca
takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana
na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
3) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy
z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106),
jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006
i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą
od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie
wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3
ustawy.
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca składa oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do niniejszego zaproszenia.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, każdy z Wykonawców składa
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia.
X. Dodatkowe informacje
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
3. Termin związania ofertą wynosi 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert
Kontakt:Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia:
Katarzyna Wiechowska
tel. 25 675 34 61
e-mail: inwestycje@sadowne.pl
Źródło: Internet i własne
Załączniki: