tworzywa sztuczne
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg nieograniczony - Polska
Data dodania oferty:2024-03-08
Przedmiot ogłoszenia:Remont balkonów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych
Organizator:Hutnik Spółdzielnia Mieszkaniowa
Adres: os. Na Stoku 32 A, 31-706 Kraków
Województwo / powiat: małopolskie, pow. Kraków
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel.: 12 645 15 01, tel. 12-645-39-76
E-mail:
Opis:SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAM ÓWI E N I A PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
Remont balkonów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych:
oś. Bohaterów Września 79A - 1 balkon wraz z częścią elewacji ul.Śliwkowa 32 - 1 balkon
Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej ..HUTNIK" z siedzibą w Krakowie
zaprasza do składania ofert na :
Remont balkonów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych: oś. Bohaterów Września 79A - 1 balkon wraz z częścią elewacji
ul.Śliwkowa 32 - 1 balkon
Zakres prac obejmuje:
Szczegółowy zakres prac stanowią : załączniki nr 4 do niniejszej specyfikacji.
Minimalny deklarowany okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.
Specyfikacja:Dokumentacja przetargowa jest dostępna bezpłatnie na stronie internetowej SM ,,Hutnik" https://wrww.smhutnik. krakow.pl
Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać, w sekretariacie Spółdzielni, w zamkniętych kopertach zaadresowanych do zamawiającego na adres:
Spółdzielnia Mieszkaniowa ,,HUTNIK" Kraków os. Na Stoku 32A i oznakowanych następująco:
,,oferta przetargowa na
Remont balkonów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych:
oś. Bohaterów Września 79A - 1 balkon wraz z częścią elewacji ul.Śliwkowa 32 - 1 balkon
Zamawiający nic bierze odpowiedzialności za skutki braku zachowania powyższych warunków przez oferentów.
Data składania ofert - do dnia 22.03.2024r. godz. 13:00.
Otwarcie ofert:Otwarcie złożonych ofert nastąpi 25.03.2024r. godz.8:00 w siedzibie Zamawiającego.
Termin składania:2024-03-22
Miejsce i termin realizacji:Termin wykonania calośei robót : 11/111 kwartał 2024r
Wymagania:Wykaz załączników do Specyfikacji:
1. Karta ofertowa
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
3. Projekt umowy
4. Zestawienie szczegółowe robót, załączniki nr 4
Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia zakresu prac w ramach zawartej umowy zgodnie z kosztory sem ofertowym szczegółowym.
Oferenci winni złożyć kompleksową ofertę na cały zakres robót będących przedmiotem przetargu, a określonym w odpowiednim załączniku do niniejszej specyfikacji.
Zamówienia udziela się w trybie przetargu nieograniczonego.
2. Wymagane świadectwa wiarygodności technicznej, ekonomicznej i finansowej:
1. Stan prawny, charakter działalności.
2. Osoby uprawnione do podpisania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta.
3. Uprawnienie niezbędne do wykonania prac określonych w zamówieniu
Powyższe informacje w postaci stosownych dokumentów należy dołączyć do oferty. Każdy oferent może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę.
Oferent, który złoży więcej niż jedną ofertę podlega dyskwalifikacji
3. Koszt sporządzania oferty.
Wszystkie koszty związane ze sporządzeniem i przedłożeniem oferty ponosi oferent, niezależnie od wyniku postępowania przetargowego.
Oferty nie będą podlegały zwrotowi.
4. Kry teria oceny ofert.
Zamawiający przy wyborze oferty będzie stosował następujące kryteria:
a) Oferowana cena za całość przedmiotu zamówienia,
b) Wiarygodność Oferenta na podstawie dostarczonych oświadczeń, zaświadczeń, referencji, zakresu i rodzaju wykonanych robót, zatrudnionej kadry, posiadanych autoryzacji, okresu funkcjonowania firmy, itp.
c) Klasa oferowanych podstawowych materiałów w kontekście średnich cen rynkowych,
d) Oferowana cena robocizny kosztorysowej w kontekście średnich cen rynkowych oraz poziom nośników kosztorysowych dla robót podstawowych i dodatkowych.
e) Okres i warunki gwarancji.
1. Postulowane warunki płatności - minimum 21 dni od daty złożenia prawidłowo sporządzonej
faktury wraz z załącznikiem w postaci protokołu bezusterkowego odbioru robót.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo podzjelenia zakresu zamówienia, ograniczenia zakresu
robót lub unieważnienia przetargu bez podania przyczyny.
Dokumentacja Przetargowa
5. Zawartość dokumentacji przetargowej.
W skład dokumentacji niniejszego przetargu udostępnionej oferentom wchodzi: a. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
b) Karta ofertowa
c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
d) Projekt umowy
e) Kosztorysy szczegółowe, zgodnie z załącznikiem nr 4
7. Tryb i sposób wprowadzenia zmian w dokumentach przetargowych przez Zamawiającego W dowolnym czasie przed terminem składania ofert, zamawiający może zmienić treść dokumentów przetargowych z własnej inicjatywy lub w odpowiedzi na zapytanie oferenta.
Zamawiający zamieści treści ewentualnych zmian na stronie internetowej.
Zamawiający może przesunąć termin składania ofert w wyniku modyfikacji dokumentacji przetargowej.
CZĘŚĆ III
Sposób przygotowania ofert
8. Dokumenty składające się na ofertę
1 .Aktualny, pełny dokument świadczący, że oferent jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym z wyszczególnieniem osób uprawnionych do reprezentacji.
a) Oświadczenie ,że oferent jest podatnikiem Vat i rachunek zgłosił na tzw. ,,białą listę podatnika Vaf\\\\\\\\
2.Oświadczenie lub aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego właściwego dla siedziby zamawiającego o nie zaleganiu z płaceniem podatków ( ważność zaświadczenia 3 miesiące od daty wydania widniejącej na dokumencie).
3.Oświadczenie lub aktualne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłatami oraz składkami z tytułu ustawowego ubezpieczenia społecznego (ważność zaświadczenia 3 miesiące od daty wydania widniejącego na dokumencie).
4. Harmonogram wykonania robót dla poszczególnych bloków wraz z okresem gwarancji.
5. Właściwe uprawnienia oferenta.
6. Oferta cenowa sporządzona na podstawie załączników . Oferta cenowa powinna zawierać na pierwszej stronie uzupełniony załącznik nr 1 - kartę ofertową
7. Dowód wniesienia wadium, dokumenty winny stanowić integralną część złożonej oferty.
8. Zaparafowany projekt umowy.
9. Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Kwota polisy musi zapewniać pokrycie wszelkich roszczeń powstałych w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia. Minimalna wartość polisy co najmniej dwukrotna wartość ofertowego wynagrodzenia. Rozpatrywane będą wyłącznie oferty kompleksowego wykonania całości robót.
9. Kosztorys ofertowy.
Oferent powinien sporządzić kosztorys ofertowy zgodnie z zapytaniem załącznika Nr 4 Cena powinna być podana w złotych i uwzględnić podatek VAT.
Oferta cenowa powinna być sporządzona na podstawie aktualnych cen rynkowych (nośniki cenotwórcze nie starsze niż dwa kwartały wstecz)
REMONT BALKONÓW na co należy okazać zamawiającemu stosowny dokument w momencie otwarcia , lub zamieścić go w ofercie.
12. Zwrot wadium.
Zwrot wadium następuje niezwłocznie z chwilą:
- upływu terminu związania z ofertą ,
- unieważnienia przetargu,
- wycofania oferty przed upływem terminu składania ofert,
- uznania oferty za nie ważną przez zamawiającego.
- podpisaniu umowy z wybranym oferentem
Oferent, którego oferta zostanie wybrana, ponosi koszty w kwocie 369 zł brutto tytułem przygotowania przez SM ..Hutnik" materiałów przetargowych. Kwota ta zostanie rozliczona przez potrącenie przy zwrocie wadium tego Oferenta no podpisaniu umowy.
13. Przepadek wadium wniesionego przez oferenta.
Wadium przechodzi na rzecz zamawiającego w następujących przypadkach:
- oferent wycofa swoją ofertę pomiędzy ostatecznym terminem składania ofert, a terminem związania z ofertą określonym w ez. III pkt. 10 niniejszej Specyfikacji.
- wybrany oferent odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w' ofercie
14. Postać oferty
Oferta powinna być napisana w języku polskim.
Wszelkie oświadczenia i inne istotne informacje powinny być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji oferenta. Wszelkie poprawki winne być naniesione czytelnie oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji oferenta.
Nie zastosowanie się do w/w instrukcji skutkuje odrzuceniem oferty.
Oferenci mogą być obecni przy otwieraniu ofert. Firma i adres oferenta, którego oferta jest otwierana, a także cena oferty ogłoszone są osobom obecnym oraz niezwłocznie odnotowane w protokole postępowania przetargowego.
17. Przetarg unieważnia się w przypadku gdy:
1. złożono mniej niż dwie ważne oferty
2. odrzucono wszystkie oferty
3. wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodujących, że realizacja nie leży w interesie zamawiającego, czego nie można wcześniej przewidzieć.
Przy otwarciu ofert, w części jawnej mogą być obecni przedstaw iciele oferentów.
Otwarcie ofert będzie poprzedzone stwierdzeniem prawidłowości ogłoszenia przetargu i przeliczeniem otrzymanych ofert.
Następnie sprawdzona zostanie komisyjnie nienaruszalność otrzymanych kopert z ofertami.
Oferty w kopertach zewnętrznych naruszonych lub nie zaklejonych traktowane będą jako oferty odtajnione i zostaną zwrócone oferentom bez rozpatrywania następnie otwarte zostaną koperty zewnętrzne, co do których stwierdzono że nie zostały zamienione lub wycofane.
Po otwarciu każdej koperty wewnętrznej podana zostanie do wiadomości zebranych nazwa i adres danego oferenta, cena realizacji zamówienia.
W części jawnej wszystkie oferty dopuszczone do tego etapu zostaną sprawdzone pod kątem ważności pod względem formalnym. Formalną przyczyną odrzucenia może być wystąpienie choćby jednego z podanych poniżej uchybień:
- jest sprzeczna z niniejszą specyfikacją,
- brak wymaganych oświadczeń lub dokumentów (kopii potwierdzonych)
- nie zostało wniesione wadium.
- oferent nie zgadza się na poprawienie przez zamawiającego oczywistej pomyłki w tekście oferty, w tym błędu rachunkowego. Błędy rachunkowe poprawione będą przez Zamawiającego.
Oferta zostanie odrzucona jeżeli na podstawie załączonych przez oferenta kosztorysów okaże się, że nie pokrywa się z zakresem określonym w załącznikach do specyfikacji.
CZĘŚĆ VI
Wybór oferenta i zawarcie umowy
18. Wy bór oferenta
Zamawiający podpisze umowę na wykonanie prac z oferentem, który:
- złoży ofertę odpowiadającą wymaganiom określonym w niniejszej Specyfikacji,
- przedłożył ofertę najkorzystniejszą z punktu widzenia Spółdzielni.
- Spółdzielnia zastrzega sobie dowolność wyboru oferty.
Umowa z oferentem, którego oferta okaże się najkorzystniejsza podpisana zostanie na warunkach przetargowych.
19.Ogłoszenie wyników przetargu.
Wyniki przetargu ogłoszone zostaną na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego i jego stronie internetowej.
20.Zawarcie umowy.
Wybrany oferent winien przybyć w terminie i miejscu wskazanym przez zamawiającego w piśmie informującym o przyjęciu oferty w/w oferenta w celu podpisania umowy na realizację zamówienia .
Kontakt:Dodatkowych informacji można zasięgnąć w siedzibie zamawiającego w dniach: poniedziałek : piątek w godz. 07:15-10:00 tel. 12-645-39-76
16. Wyjaśnień dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia udzielać będzie :
Dział Techniczny Spółdzielni Mieszkaniowej Hutnik telefonicznie pod numerem 12-645-39-76
Źródło: Internet i własne
Załączniki: