tworzywa sztuczne

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2025-02-03
Przedmiot ogłoszenia:Przeprowadzenie kursu
Organizator:Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach Biuro Zakładu
Adres: ul. Śląska 9, 25-328 Kielce
Województwo / powiat: świętokrzyskie, pow. Kielce
Państwo: Polska
Telefon / fax:tel. 41/ 366-47-91, fax. 41/ 366-39-26
E-mail:
Opis:ZAPYTANIE OFERTOWE

do złożenia oferty cenowej w prowadzonym zgodnie z Zasadą konkurencyjności w postępowaniu pn.
,,Przeprowadzenie kursu kosmetyczka ze stylizacją paznokci oraz szkolenia z zakresu równości szans Kobiet i Mężczyzn dla Uczestniczek (w tym Osób z niepełnosprawnościami) projektu pn. ,,Nowa praca - nowa JA"" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 i realizowanego przez Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach.
II. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursu kosmetyczka ze stylizacją paznokci oraz szkolenia z zakresu równości szans Kobiet i Mężczyzn dla Uczestniczek (w tym Osób
z niepełnosprawnościami) projektu pn. ,,Nowa praca - nowa JA", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 i realizowanego przez Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach.
2. Zakres rzeczowy został określony w charakterystyce przedmiotu zamówienia tj. Załączniku nr 1 do Zapytania ofertowego oraz w Projekcie umowy - stanowiącym Załącznik nr 8 do Zapytania ofertowego, które stanowią integralną część niniejszego Zapytania ofertowego.
3. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 ZADANIA (2 CZĘŚCI) jak niżej i dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość ZADAŃ (CZĘŚCI):
ZADANIE NR 1 - Kurs ,,Kosmetyczka ze stylizacją paznokci";
ZADANIE NR 2 - Szkolenie ,,Równość szans Kobiet i Mężczyzn".
4. Wykonawca nie może powierzyć Wykonanie części zamówienia podwykonawcom.
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Bazy Konkurencyjności (BK2021).
Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 12.02.2025 r. do godz. 10:00.
Termin składania:2025-02-12
Miejsce i termin realizacji:7. Miejsce realizacji usługi:
Centrum Kształcenia Zawodowego w Starachowicach, Ul. Kwiatkowskiego 4, 27-200 Starachowice.
8. Termin realizacji usługi: od dnia zawarcia umowy jednak nie później niż do dnia 31.12.2026 r.
Wadium:nie wymagane
Wymagania:1. Postępowanie jest prowadzone w celu udzielenia zamówienia zgodnie:
1) z wytycznymi zawartymi w Komunikacie Wyjaśniającym Komisji dotyczącym prawa wspólnotowego obowiązującego w dziedzinie udzielania zamówień, które nie są lub są jedynie częściowo objęte dyrektywami w sprawie zamówień publicznych Dziennik Urzędowy UE (2006/C 179/02).
2) z Wytycznymi Ministra Funduszy i Polityki Regionalnej z dnia 18 listopada 2022 r. dotyczącymi kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027.
3) pomocniczo z uwagi na brak obowiązku stosowania - ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.) zwanej dalej ustawą Pzp, w zakresie wymaganych dokumentów, badania i oceny ofert.
2. Niniejsze Zapytanie Ofertowe zwane dalej jako ,,Zapytanie", prowadzone jest zgodnie z Zasadą konkurencyjności.
3. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi, przekazywanie dokumentów i oświadczeń odbywa się pisemnie za pośrednictwem aplikacji Baza Konkurencyjności:
(https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl).
4. W celu uniknięcia konfliktu interesów Zamawiający podejmie odpowiednie kroki - by nie dopuścić do zakłócenia konkurencji oraz zapewnić równe traktowanie Wykonawców. Konflikt interesów oznacza każdą sytuację, w której osoby biorące udział w przygotowaniu lub prowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia lub mogące wpłynąć na wynik tego postępowania mają, bezpośrednio lub pośrednio, interes finansowy, ekonomiczny lub inny interes osobisty, który postrzegać można jako zagrażający ich bezstronności i niezależności w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia.
1) Dokładne terminy i godziny zajęć zostaną wskazane w Harmonogramie, który zostanie przedstawiony Wykonawcy przez Zamawiającego w konsultacji z prowadzącym zajęcia po podpisaniu umowy.
2) Termin realizacji może ulec zmianie, jeżeli wystąpią okoliczności, które na obecnym etapie nie były znane Zamawiającemu a będą miały wpływ na realizację zajęć.
3) W przypadku zmian dotyczących np.: terminu realizacji zajęć, osoby odpowiedzialnej za realizację usługi (np. trenera/wykładowcy), Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zaktualizowany harmonogram zajęć w terminie do 3 dni roboczych od daty zaistnienia ww. zamian.
9. ,,Aspekt społeczny":
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający zastosował kryterium pn. ,,Aspekt społeczny" za spełnienie którego zgodnie z deklaracją złożoną w ofercie Wykonawca otrzyma punkty w kryterium oceny ofert ,,Aspekt społeczny". Wykonawca w ofercie cenowej składał będzie deklarację o zastosowaniu bądź niezastosowaniu ,,Aspektu społecznego".
W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się do zastosowania ,,Aspektu społecznego", będzie zobowiązany do zatrudnienia do realizacji przedmiotu zamówienia minimum 1 osoby należącej do co najmniej jednej z poniższych grup:
a) osoba z niepełnosprawnościami posiadająca ważne orzeczenie o niepełnosprawności (wg ustawy
z dnia 27.08.1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych);
b) osoba bezrobotna w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia
i instytucjach rynku pracy;
c) osoba o której mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym w rozumieniu ustawy z dnia
13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym.
Zamawiający informuje, że nie muszą to być osoby nowo zatrudnione ale takie, które już pracują na rzecz Wykonawcy. Ważne jest, aby osoba ta brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie określa wymiaru etatu zatrudnienia takiej osoby jak również sposobu/zakresu i terminów realizacji przez nią przedmiotu zamówienia.
,,Aspekt społeczny" będzie stanowił kryterium oceny oferty, za które Wykonawca może uzyskać
10 punktów, które będzie weryfikowane na podstawie informacji zawartych w Formularzu Ofertowym.
W przypadku braku możliwości weryfikacji informacji - tj. brak właściwego zaznaczenia, Zamawiający uzna ww. aspekt za niespełniony i Wykonawca otrzyma 0 pkt.
W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę spełnienia kryterium ,,Aspekt społeczny", Wykonawca jest zobowiązany na wezwanie Zamawiającego (Zamawiający może wezwać Wykonawcę) do przedstawienia Zamawiającemu na etapie realizacji umowy, dowodów na potwierdzenie zatrudnienia minimum 1 osoby należącej do co najmniej jednej z grup wskazanych w przedmiotowym punkcie.
W tym celu Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu do wglądu i oceny dokumenty na spełnienie powyższego wymogu.
W przypadku, gdy Wykonawca mimo złożonego w Formularzu ofertowym zobowiązania, nie skieruje do realizacji zamówienia osoby/osób spełniających definicję kryterium ,,Aspekt społeczny" lub nie skieruje do realizacji zamówienia osoby/osób spełniających wszystkie wymogi wynikające z Zapytania i złożonej oferty oraz w przypadku dwukrotnego udokumentowanego przypadku nienależytego wykonania umowy Zamawiający może odstąpić od umowy ze skutkiem natychmiastowym, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i naliczyć z tego tytułu kary umowne zgodnie z zapisami projektu Umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do Zapytania.

III. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

1. Oferta zostanie uznana za spełniającą warunki, jeśli będzie:
1) zgodna w kwestii sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia
ze wszystkimi wymogami niniejszego Zapytania;
2) złożona w wyznaczonym terminie składania ofert.

2. Opis warunków udziału w postępowaniu i sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy (niebędące personelem Projektu), którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia w sprawie spełniania warunków udziału w postępowaniu tj. Załącznik nr 3 do Zapytania.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia w sprawie spełniania warunków udziału w postępowaniu tj. Załącznik nr 3 do Zapytania.
3) zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy w zakresie:

a) doświadczenia Wykonawcy
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia w sprawie spełniania warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 3 do Zapytania.

b) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi
o odpowiednim wykształceniu, kwalifikacjach oraz doświadczeniu w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj.:
W zakresie ZADANIA NR 1 - Kurs ,,Kosmetyczka ze stylizacją paznokci" Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą spełniającą poniższe warunki i posiadającą:
o wykształcenie średnie zawodowe lub wyższe kierunkowe zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia lub ukończone minimum 1 szkolenie lub kurs z zakresu kosmetologii;
o uprawnienia pedagogiczne;
o doświadczenie w przeprowadzeniu minimum 60 godzin zajęć zgodnych z tematyką zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat od daty składania ofert.
W zakresie ZADANIA NR 2 - Szkolenie ,,Równość szans Kobiet i Mężczyzn" Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą spełniająca poniższe warunki i posiadającą:
o wykształcenie wyższe: magisterskie lub studia podyplomowe z zakresu psychologii lub
z doradztwa zawodowego.

Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia w sprawie spełniania warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 3 do Zapytania oraz wykazu osób (zgodnie z Załącznikiem nr 6 oraz 6A), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia lub w przypadku osób fizycznych Wykonawca przedłoży CV wg. własnego wzoru - wskazując wyszczególnione powyżej wymagania.
Wykonawca jest zobowiązany do załączenia dokumentów potwierdzających informacje zawarte
w wykazie osób, w szczególności: kopię dyplomu ukończenia szkoły średniej lub studiów wyższych lub studiów podyplomowych w wymaganym kierunku, kopię zaświadczenia/certyfikatu potwierdzającego ukończone/y szkolenie/kurs z zakresu kosmetologii, kopię dokumentu potwierdzającego posiadane uprawnienia pedagogiczne oraz kopię dokumentu potwierdzającego posiadane doświadczenie (referencje, rekomendacje, zaświadczenia, kopie protokołów odbioru - wystawione przez podmiot/y zlecające usługę tożsamą z usługą będącą przedmiotem zamówienia).

c) dotyczącej potencjału technicznego Wykonawcy
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku:
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia w sprawie spełniania warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 3 do Zapytania.
3. Podstawy wykluczenia:
Zamawiający wykluczy Wykonawcę:
1) w stosunku do którego otwarto likwidację, ogłoszono upadłość, którego aktywami zarządza likwidator lub sąd, zawarł układ z wierzycielami, którego działalność gospodarcza jest zawieszona albo znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 4 do Zapytania oraz odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzony nie wcześniej niż
3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
o nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.
2) jeżeli jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo na podstawie przesłanek związanych z konfliktem interesów. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
o uczestniczeniu w spółce, jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
o posiadaniu, co najmniej 10% udziałów lub akcji; o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez Instytucją Pośredniczącą programem regionalnym Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 - ,,IP").
o pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
o pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub
w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli albo pozostawaniu we wspólnym pożyciu z Zamawiającym, jego zastępcą prawnym lub członkami organów zarządzających lub organów nadzorczych Zamawiającego;
o pozostaniu z Zamawiającym w takim stosunku prawnym lub faktycznym, że istnieje uzasadniona wątpliwość co do ich bezstronności lub niezależności w związku z postępowaniem o udzielnie zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego Oświadczenia o braku podstaw
do wykluczenia tj. Załącznik nr 4 do Zapytania oraz Oświadczenia o braku powiązań z Zamawiającym tj. Załącznik nr 5 do Zapytania.
3) jeżeli podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek wynikających z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835 ze zm.) oraz art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie Wykonawcy.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie złożonego Oświadczenia o braku podstaw
do wykluczenia - Załącznik nr 4 do Zapytania.
4. Opis sposobu przygotowania i złożenia oferty oraz oświadczeń i dokumentów:
1) Oferta powinna być sporządzona z uwzględnieniem wszelkich wymagań Zamawiającego, określonych w Zapytaniu ofertowym.
2) Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
3) Postępowanie jest prowadzone w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej.
4) W przypadku, gdy dokumenty elektroniczne przekazywane w niniejszym postępowaniu zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy
z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1233), Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym
i odpowiednio oznaczonym pliku (na przykład poprzez oznaczenie takiego pliku nazwą ,,TAJEMNICA"). Zarówno załącznik stanowiący tajemnice przedsiębiorstwa jak i uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa.
5) Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (zaawansowany podpis elektroniczny).
Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi, przekazywanie dokumentów
i oświadczeń odbywa się pisemnie za pośrednictwem
Bazy Konkurencyjności (BK2021):
(https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl)
6) Oferta oraz wszelkie oświadczenia i dokumenty składane wraz z ofertą muszą być podpisane w sposób określony w pkt 5 przez: osobę uprawnioną do reprezentowania firmy lub upoważnionego przez nią przedstawiciela zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
7) Dokumenty potwierdzające umocowanie do reprezentowania Wykonawcy - w przypadku, gdy:
a) zostały wystawione przez upoważnione podmioty inne niż Wykonawca jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument;
b) zostały wystawione przez upoważnione podmioty jako dokument w postaci papierowej, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje
w przypadku dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania - odpowiednio Wykonawca w zakresie dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania, które każdego z nich dotyczą; poświadczenia tego może dokonać również notariusz.
8) Pełnomocnictwa.
a) przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
b) w przypadku, gdy pełnomocnictwo zostało sporządzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej. Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, dokonuje w przypadku pełnomocnictwa - mocodawca; poświadczenia tego może dokonać również notariusz.
c) przez cyfrowe odwzorowanie, o którym mowa wyżej, należy rozumieć dokument elektroniczny będący kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej, umożliwiający zapoznanie się z tą treścią i jej zrozumienie, bez konieczności bezpośredniego dostępu do oryginału.
9) Zamawiający wymaga, aby dokumenty składane w ramach oferty były sporządzone w języku polskim. Jeżeli oryginalny dokument został sporządzony w innym języku wymaga się oprócz tego dokumentu złożenia jego tłumaczenia na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

5. Informacja o podmiotowych środkach dowodowych:
1) Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy na potwierdzenie braku podstaw
do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu:
a) Oświadczenie woli (oferta) - oświadczenia, dokumenty składane wraz z ofertą:
1.
Oferta zgodna z załączonym drukiem ,,Formularz oferty" - Załącznik nr 2 do Zapytania.
2.
Odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Wykonawca nie składa powyższych odpisów/informacji jeżeli wskaże w Formularzu Ofertowym ich dostępność w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
3.
Dokumenty z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy w szczególności:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
lub
2) inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika.
Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona ,,za zgodność z oryginałem"
lub
3) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres.
Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwo, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2017 r. poz. 2291 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonej przez notariusza.
4.
Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do Zapytania.
5.
Podpisane oświadczenie dot. braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik
nr 4 do Zapytania.
6.
Podpisane oświadczenie o braku powiązania z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo - Załącznik nr 5 do Zapytania.
7.
Podpisane oświadczenie Wykonawcy - Wykaz osób stanowiący Załącznik nr 6 do Zapytania wraz z informacjami na temat ich wymaganego wykształcenia, kwalifikacjach uprawnieniach i doświadczenia lub w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, Wykonawca przedłoży CV wg własnego wzoru - wskazując wyszczególnione wymagania.
Wykonawca złoży również dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie, kwalifikacje, uprawnienia, doświadczenie w odniesieniu do:
? osób wskazanych w Załączniku nr 6;
? Wykonawcy będącego osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej.
Wykaz osób musi zawierać oświadczenie osoby wskazanej do realizacji przedmiotu zamówienia, że dane dotyczące tej osoby zawarte w powyższym wykazie są prawdziwe oraz deklaracje tej osoby do realizacji zamówienia w przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty tego Wykonawcy - Załącznik nr 6A ,,Oświadczenie osoby wskazanej do realizacji zamówienia", które może być złożone jako skan podpisanego własnoręcznie oświadczenia.
8.
Podpisane oświadczenia Zleceniobiorcy dot. ZUS - Załącznik nr 7 do Zapytania (dotyczy osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej).
6. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów:
1) Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym ogłoszenie zapytania ofertowego, składanie ofert, wymiana informacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą m.in. zadawanie pytań
i udzielanie odpowiedzi odbywa się pisemnie za pomocą Bazy Konkurencyjności (BK2021).
2) Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zapytania. Wymiana informacji między Zamawiającym a Wykonawcą tj. zadawanie pytań i odpowiedzi na pytania odbywa się pisemnie za pomocą Bazy z wykorzystaniem zakładki ,,Pytania". Nie jest możliwy inny sposób komunikowania.
3) Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści Zapytania wpłynął do Zamawiającego nie później niż na odpowiednio 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
4) Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść Zapytania.
7. Termin związania ofertą:
Termin związania ofertą upływa po 30 dniach od daty terminu składania ofert.
8. Wymagania dotyczące wadium i zabezpieczenia należytego umowy:
Nie jest wymagane.
2) Dostęp do Bazy jest bezpłatny.
3) Wykonawca, który zamierza wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto użytkownika w Bazie Konkurencyjności.
4) W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z BK2021, Wykonawca winien zapoznać się z informacjami zamieszczonymi w zakładce ,,Pomoc" na stronie internetowej https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ lub skontaktować ze wsparciem technicznym serwisu BK2021 wskazanym w sekcji ,,Kontakty" na w/w stronie internetowej.
6) O terminowym złożeniu oferty decyduje data złożenia oferty za pośrednictwem BK2021.
10. Opis sposobu obliczenia ceny oraz opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
1) Oferta musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wszystkie koszty z uwzględnieniem wszystkich opłat i podatków (także podatku od towarów i usług) oraz ewentualnych upustów
i rabatów. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wszystkie dane z opisu przedmiotu zamówienia. Do wynagrodzenia ryczałtowego ma zastosowanie art. 632 KC.
2) W związku z powyższym cena oferty winna zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia niezbędne do wykonania zamówienia oraz wszystkie inne koszty, które będą musiały być poniesione przy wykonaniu zamówienia w zakresie opisanym w dokumentacji i Zapytaniu ofertowym.
3) Cena musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie, w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku.
4) Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie poniższego kryterium oceny ofert:
Nr kryt.
Opis kryteriów oceny
Znaczenie
1.
Cena oferty brutto
85%
2.
Aspekt społeczny
15%
Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tych kryteriów może uzyskać maksymalnie
100 pkt 1% = 1pkt
Punkty przyznawane za kryteria będą liczone wg następujących zasad:
Ad. 1. Cena oferty brutto - 85%
Kryterium Cena (C) będzie oceniane w wyniku porównania ceny oferty najkorzystniejszej (Cmin)
z ceną podaną w ofercie rozpatrywanej (Cor), tj.:
C = Cmin./Cor. x 85%
Liczba punktów za spełnienie w/w kryterium: 85.
Ad. 2. Aspekt społeczny - 15%
Wykonawca w ofercie cenowej składał będzie deklarację o zastosowaniu, bądź niezastosowaniu ,,Aspektu społecznego".
W przypadku, gdy Wykonawca zobowiąże się do zastosowania ,,Aspektu społecznego" będzie zobowiązany do zatrudnienia do realizacji przedmiotu zamówienia minimum 1 osoby należącej do co najmniej jednej z poniższych grup, tj.:
a) osoba z niepełnosprawnościami posiadająca ważne orzeczenie o niepełnosprawności (wg ustawy z dnia 27.08.1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych);
b) osoba bezrobotna w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia
i instytucjach rynku pracy;
c) osoba o której mowa w przepisach o zatrudnieniu socjalnym w rozumieniu ustawy z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym.
Zamawiający informuje, że nie muszą to być osoby nowo zatrudnione, ale też takie, które już pracują na rzecz Wykonawcy. Ważne jest aby dana osoba ta, brała udział w realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie określa wymiaru etatu zatrudnienia takiej osoby jak również sposobu/zakresu i terminów realizacji przez nią przedmiotu zamówienia.
Kryterium będzie weryfikowane na podstawie informacji zawartych w Formularzu - Ofertowym.
W przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę spełnienia kryterium ,,Aspekt społeczny", Wykonawca jest zobowiązany na wezwanie Zamawiającego (Zamawiający może wezwać Wykonawcę) do przedstawienia Zamawiającemu na etapie realizacji umowy, dowodów na potwierdzenie zatrudnienia minimum 1 osoby wskazanej w pkt. a/ b/ c. W tym celu Wykonawca przedstawi do wglądu i oceny dokumenty na spełnienie powyższego wymogu.
W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego braku zatrudnienia osoby minimum 1 osoby wskazanej w pkt. a/ b/ c zgodnie z przyjętym kryterium, Wykonawca zapłaci karę umowną zgodnie
z zapisami zawartymi w projekcie Umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do Zapytania.
W przypadku braku możliwości weryfikacji podanych informacji - brak właściwego zaznaczenia, Zamawiający uzna ,,Aspekt społeczny" za niespełniony i Wykonawca otrzyma 0 pkt.
Liczba punktów za spełnienie w/w kryterium: 15.
Łączna ilość punktów dla każdej oferty stanowić będzie sumę punktów uzyskanych w podanych wyżej kryteriach.
Obliczenia w ww. kryteriach dokonywane będą do dwóch miejsc po przecinku, a zaokrąglenia zostaną dokonane zgodnie z ogólnie przyjętymi zasadami matematyki. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie ta, która uzyska w sumie największa ilość punktów w oparciu o przyjęte kryteria.
5) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym Zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru, zawierając umowę, której Projekt stanowi Załącznik nr 8 do Zapytania.
11. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
1) Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający jednocześnie zawiadomi Wykonawców (którzy złożyli oferty) o:
a) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w przyjętym kryterium oceny ofert,
b) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne,
c) Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne.
12. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo projekt umowy, jeżeli Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach:
Określa Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 8 do Zapytania.
13. Informacje dodatkowe:
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w treści Zapytania.
2) Dokonaną zmianę treści Zapytania, Zamawiający udostępnia na Bazie Konkurencyjności (BK2021) oraz na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
3) Jeżeli zaoferowana cena lub koszt wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia, tj. różnią się o więcej niż 30% od średniej arytmetycznej cen wszystkich ważnych ofert niepodlegających odrzuceniu, lub budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym lub wynikającymi z odrębnych przepisów, zamawiający będzie żądał od Wykonawcy złożenia
w wyznaczonym terminie wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu. Zamawiający oceni te wyjaśnienia w konsultacji z Wykonawcą i może odrzucić ofertę
w przypadku, gdy złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej ceny lub kosztu w tej ofercie.
4) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
a) została złożona po terminie składania ofert;
b) została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu z postępowania lub niespełniającego warunków udziału w postępowaniu, lub który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia - Załącznik nr 3 i 4 lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń;
c) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;
d) jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
e) została złożona w warunkach czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy z dnia
16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
f) zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu;
g) Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;
h) Wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na wybór jego oferty po upływie terminu związania ofertą;
i) Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą - jeżeli wadium było wymagane;
j) została złożona bez odbycia wizji lokalnej - jeżeli była wymagana.
5) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty;
b) wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu;
c) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
d) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
e) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
f) odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione;
g) jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
6) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
7) Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie;
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.
8) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy z wybranym Wykonawcą w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalne będą zmiany w szczególności, gdy konieczność ich wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy tj.:
a) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;
b) ,,siłą wyższą" - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu należytej staranności, a które uniemożliwia Zleceniobiorcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W przypadku wystąpienia siły wyższej Wykonawca zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej;
c) zmianą wniosku o dofinansowanie projektu pn. ,,Nowa praca - nowa JA" zaakceptowaną przez IP w zakresie, w jakim zmiana ta ma wpływ na realizację/wykonanie przedmiotu zawartej Umowy;
d) rezygnacją z uczestnictwa w projekcie pn. ,,Nowa praca - nowa JA" kierowanych osób;
e) zmianą terminu i harmonogramu realizacji w zakresie przedmiotu zamówienia na które składana jest oferta;
f) zmianą ostatecznej ilości godzin w zakresie przedmiotu zamówienia na które składana jest oferta;
g) zmianą ostatecznej ilości Uczestników Projektu objętych przedmiotem zamówienia na które składana jest oferta;
h) zmianą terminu płatności;
i) zmianą organizacyjną w zakresie przedmiotu zamówienia na które składana jest oferta, polegającej na zmianie osób pod warunkiem, że ich uprawnienia i doświadczenie nie są gorsze od tych, jakie posiadają osoby zamieniane. Zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych lub wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy pod warunkiem,
że ww. osoby spełniają wszystkie wymogi wynikające z Zapytania i złożonej oferty.
Uwagi:9) Klauzula informacyjna dotycząca RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach z siedzibą: 25-950 Kielce, ul. Paderewskiego 55 informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach (zwany dalej: ZDZ Kielce) z siedzibą przy ul. Paderewskiego 55, 25-950 Kielce, zarejestrowanym w Krajowym Rejestrze Sądowym pod nr KRS 0000067987, prowadzonym przez Sąd Rejonowy X Wydział Gospodarczy w Kielcach, NIP 657-000-88-69 (zwany dalej: Administrator).
2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku prowadzonym niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w celu niezbędnym do:
a) podjęcia działań przed zawarciem z Panią/Panem Umowy oraz w celu jej realizacji, jeżeli doszło do jej zawarcia - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
b) realizacji obowiązków wynikających z przepisów prawa - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,
c) realizacji zadania wykonywanego w interesie publicznym - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) RODO,
d) dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
a ponadto:
e) jeżeli jest Pani/Pan osobą reprezentującą oferenta, to Pani/ Pana dane osobowe będą przetwarzane w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez ZDZ Kielce, weryfikacji czy osoba reprezentująca oferenta jest uprawniona do podejmowania czynności w jego imieniu,
lub
f) jeżeli jest Pani/Pan osobą reprezentującą oferenta, wyznaczoną do kontaktu z ZDZ Kielce, to Pani/ Pana dane osobowe będą przetwarzane w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez ZDZ Kielce, zapewnienia kontaktu z oferentem oraz weryfikacji czy osoba, która kontaktuje się z ZDZ Kielce jest uprawniona do podejmowania czynności
w imieniu oferenta - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
3. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez e-mail: iod@zdz.kielce.pl lub pisemnie przekazując korespondencję na adres siedziby Administratora.
4. Podanie danych jest dobrowolne, ale jest wymogiem niezbędnym do realizacji ww. celów, o którym mowa w ust. 2. Konsekwencje niepodania danych osobowych uniemożliwiają udział
w postępowaniu ofertowym lub zawarcie Umowy.
5. Pani/ Pana dane osobowe mogą zostać udostępnione organom upoważnionym zgodnie
z obowiązującym prawem.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów, o którym mowa w ust. 2, w tym przez okres trwania niniejszego postępowania / umowy zawartej (jeżeli do zawarcia takiej umowy dojdzie), a po tym okresie przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Ponadto Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego
z przepisów prawa.
7. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia: prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo żądania ich sprostowania, sprzeciwu lub ograniczenia ich przetwarzania.
8. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu danych, przysługuje Pani/ Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
9. Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie będą profilowane.
10. Pani/ Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
Kod CPV:80000000-4, 80400000-8
Źródło: Internet i własne
Załączniki: