tworzywa sztuczne
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 14759084 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg - Polska
Data dodania oferty:2018-01-19
Przedmiot ogłoszenia:Dostawa odzieży ochronnej oraz obuwia profilaktycznego
Organizator:POWIATOWE CENTRUM MEDYCZNE SPÓŁKA Z O.O. W BRANIEWIE
Adres: ul. Moniuszki 13,, 14-500 Braniewo,
Województwo / powiat: warmińsko-mazurskie, pow. braniewski
Państwo: Polska
Telefon / fax:055 620 83 77, 055 620 83 72, kom. 784 919 226 tel./fax 55 620 83 62,
E-mail:
Opis:OGŁOSZENIE O PRZETARGU PUBLICZNYM
KTÓREGO WARTOŚĆ NIE PRZEKRACZA WYRAŻONEJ W ZŁOTYCH
RÓWNOWARTOŚCI KWOTY 30.000 EURO
(o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych)

1) Opis przedmiotu zamówienia:
a. Nazwa przetargu publicznego: dostawa odzieży ochronnej oraz obuwia profilaktycznego zawodowego dla pracowników medycznych i personelu pomocniczego w podziale na zadania
b. wymagania dotyczące tkanin:,
materiał na garsonki, ubrania: elanobawełna o składzie 50% bawełna i 50 % poliester o masie 185 g/m2 (+/-)10 g/m2,
kurczliwość po 3 praniach - maksimum 2%,
temperatura prania minimum 65°C
c. Obuwie profilaktyczne białe muszą posiadać certyfikat zgodny z normą PN-EN ISO 20347:2007 wydany przez odpowiednią jednostkę notyfikowaną
d. obmiar imiennym pracowników Zamawiający wykona na wzorach odzieży/obuwia przysłanych przez Wykonawcę wraz z obowiązującą u niego tabelą rozmiarów
e. opis zestawów odzieży/obuwia:

ZADANIE I: ODZIEŻ OCHRONNA

L.p.
Opis przedmiotu zamówienia
Ilość [kpl]
PERSONEL MEDYCZNY
ZESTAW I
Odzież damska dwuczęściowa (żakiet i spodnie). Zamawiający dopuszcza zaoferowanie do oceny więcej niż jednego fasonu pod warunkiem zachowania tej samej ceny jednostkowej.

1.
Żakiet:
W kolorze białym z krótkim rękawem, zapinany na napy odporne na wysoką temperaturę i korozję, z kieszeniami
Spodnie:
W kolorze białym; proste, z kieszeniami w skosie; na bokach gumka regulująca pas; zapinane na zamek błyskawiczny; pasek zapinany na guzik; guzik i zamek odporny na wysoką temperaturę; wysoki stan;
Komplet dostępny również w kolorach: niebieski, śliwka, seledyn, lawenda, żółty, beż
Kpl 63
ZESTAW II
Odzież damska dwuczęściowa (żakiet spódnica Zamawiający dopuszcza zaoferowanie do oceny więcej niż jednego fasonu pod warunkiem zachowania tej samej ceny jednostkowej.
2.
Żakiet:
W kolorze białym z krótkim rękawem, zapinany na napy odporne na wysoką temperaturę i korozję, z kieszeniami
Spódnica:
W kolorze białym; krój prosty; na bokach gumka regulująca pas; zapinane na zamek błyskawiczny; pasek zapinany na guzik; guzik i zamek odporny na wysoką temperaturę; wysoki stan; z tyłu - rozcięcie zakładane o długości odpowiedniej do rozmiaru spódnicy; długość spódnicy - do kolan
Komplet dostępny również w kolorach: niebieski, śliwka, seledyn, lawenda, żółty, beż

Kpl 12
ZESTAW III (RTG, Rehabilitacja, Laboratorium, Kuchnia)
Odzież męska dwuczęściowa (marynarka i spodnie ). Zamawiający dopuszcza zaoferowanie do oceny więcej niż jednego fasonu pod warunkiem zachowania tej samej ceny jednostkowej.
3.
Marynarka:
W kolorze białym, krótki rękaw, prosty, zapinana na napy odporne na wysoką temperaturę i korozję, wykończona klasycznym kołnierzem. Trzy naszyte kieszenie, dwie dolne i jedna górna na lewej piersi.
Spodnie:
W kolorze białym, klasyczne. Kieszenie boczne skośne Zapinane na guzik i zamek błyskawiczny wszyty w rozporku. Guzik i zamek odporny na wysoką temperaturę. W pasie wszyte po bokach gumy regulujące pas. Dwie wpuszczane kieszenie biodrowe.
Kpl 8
PERSONEL SPRZĄTAJĄCY
ZESTAW IV
Odzież damska dwuczęściowa (żakiet i spodnie). Zamawiający dopuszcza zaoferowanie do oceny więcej niż jednego fasonu pod warunkiem zachowania tej samej ceny jednostkowej.
4.
Żakiet:
W kolorze błękitnym, z rękawem 3, zapinany na napy odporne na wysoką temperaturę i korozję, z kieszeniami.
Spódnica:
W kolorze niebieskim, krój prosty; na bokach gumka regulująca pas; zapinane na zamek błyskawiczny; pasek zapinany na guzik; guzik i zamek odporny na wysoką temperaturę; wysoki stan; z tyłu - rozcięcie zakładane o długości odpowiedniej do rozmiaru spódnicy; długość spódnicy - do kolan
Kpl 2
ZESTAW V
Odzież damska dwuczęściowa (żakiet i spodnie). Zamawiający dopuszcza zaoferowanie do oceny więcej niż jednego fasonu pod warunkiem zachowania tej samej ceny jednostkowej.
5.
Żakiet:
W kolorze błękitnym, z rękawem 3, zapinany na napy odporne na wysoką temperaturę i korozję z kieszeniami.
Spodnie:
W kolorze niebieskim; proste, z kieszeniami w skosie; na bokach gumka regulująca pas; zapinane na zamek błyskawiczny; pasek zapinany na guzik; guzik i zamek odporny na wysoką temperaturę; wysoki stan;
Kpl 12.
PERSONEL KUCHNI
ZESTAW VI
Odzież damska dwuczęściowa (żakiet i spodnie). Zamawiający dopuszcza zaoferowanie do oceny więcej niż jednego fasonu pod warunkiem zachowania tej samej ceny jednostkowej.
6.
Żakiet:
W kolorze białym, z rękawem 3, zapinany na napy odporne na wysoką temperaturę i korozję z kieszeniami.
Spodnie:
W kolorze białym; proste, z kieszeniami w skosie; na bokach gumka regulująca pas; zapinane na zamek błyskawiczny; pasek zapinany na guzik; guzik i zamek odporny na wysoką temperaturę; wysoki stan;

Kpl 6

ZADANIE II: OBUWE PROFILAKTYCZNE ZAWODOWE

L.p.
Opis przedmiotu zamówienia
Ilość [par]
Obuwie profilaktyczne zawodowe dla personelu medycznego i pomocniczego
Obuwie profilaktyczne skórzane damskie z zakrytymi palcami (kuchnia)
Spód PU z profilem ortopedycznym, cholewka wykonana ze skóry naturalnej z powłoką odporną na mycie. Wyściółka wykonana z naturalnej skóry welurowej, protektor antypoślizgowy, podeszwa odporna na oleje, tłuszcze roślinne i zwierzęce, możliwość regulacji tęgości dzięki trzem paskom z klamrami, szyte (nieklejone). Kolor obuwia biały. Obuwie musi spełniać normę PN-EN ISO 20347:2007
par 6
Obuwie profilaktyczne skórzane damskie z odkrytymi palcami (personel medyczny)
Spód PU z profilem ortopedycznym, cholewka wykonana ze skóry naturalnej z powłoką odporną na mycie. Wyściółka wykonana z naturalnej skóry welurowej, protektor antypoślizgowy. Kolor obuwia biały. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie 3 fasonów obuwia w tej samej cenie jednostkowej, spełniających normę PN-EN ISO 20347:2007
par 89
Obuwie profilaktyczne skórzane męskie
Spód PU z profilem ortopedycznym, cholewka z perforacją 3-4mm na całej powierzchni, zapewniająca odpowiednią wentylację, cholewka wykonana ze skóry naturalnej z powłoką odporną na mycie. Wierzch cholewki lekko wyprofilowany ku górze (uniesiony). Wyściółka wykonana z naturalnej skóry welurowej, protektor antypoślizgowy, podeszwa odporna na oleje, tłuszcze roślinne i zwierzęce, pasek dwufunkcyjny przekładany za piętę, szyte (nieklejone). Kolor obuwia biały. Obuwie musi spełniać normę PN-EN ISO 20347:2007

par 8
Miejsce i termin składania ofert: Termin składania ofert: 29.01.2018 godz. 12:00
Sposób dostarczenia oferty:
Listownie na adres: Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o. o. w Braniewie, 14-500 Braniewo, ul. Moniuszki 13. Sekretariat - pokój 219, Budynek Administracji. Opis koperty:
Oznaczenie sprawy: PCM/PP 01/NSSU//2018

POWIATOWE CENTRU MEDYCZNE SPÓŁKA Z O.O.W BRANIEWIE
Ul. Moniuszki 13, 14-500 Braniewo
(Sekretariat - pokój 219, Budynek Administracji)
dostawa odzieży ochronnej oraz obuwia profilaktycznego zawodowego dla pracowników medycznych i personelu pomocniczego w podziale na zadania.
Zadanie nr .........................
Nie otwierać przed 29.01.2018 godz. 12:15
Otwarcie ofert:Termin otwarcia ofert: 29.01.2018 godz. 12:15
Termin składania:2018-01-29
Miejsce i termin realizacji:2) termin wykonania zamówienia:
4 tygodnie od dnia podpisania umowy
Wadium:nie wymagane
Wymagania:3) warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą oświadczenie o spełnieniu warunków podmiotowych oraz spełniają warunki dotyczące:

1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań.
Ocena spełnienia niniejszego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożony przez Wykonawcę oryginał oświadczenia o spełnianiu warunków określonych pkt 1 załącznik Nr 2 do ogłoszenia,
1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań.
Ocena spełnienia niniejszego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożony przez Wykonawcę oryginał oświadczenia o spełnianiu warunków określonych pkt 2 załącznika Nr 2 do ogłoszenia,
1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań.
Ocena spełnienia niniejszego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożony przez Wykonawcę oryginał oświadczenia o spełnianiu warunków określonych pkt 3 załącznik Nr 2 do ogłoszenia,
1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej;
Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań.
Ocena spełnienia niniejszego warunku zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożony przez Wykonawcę oryginał oświadczenia o spełnianiu warunków określonych pkt 4 załącznik Nr 2 do ogłoszenia.
2. potwierdzają, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć:
Zadanie I: Odzież ochronna
Deklaracja zgodności i Certyfikat jakości tkaniny,
karta parametrów użytkowych tkaniny,
próbki tkanin z których wykonane będą fasony,
kolorowe zdjęcia z katalogu, folderu, ulotki informacyjnej wraz z opisem zaoferowanych fasonów.
Zadanie II: Obuwie profilaktyczne zawodowe
certyfikat zgodny z normą PN-EN ISO 20347:2007 wydany przez odpowiednią jednostkę notyfikowaną,
zdjęcia z katalogu, folderu, ulotki informacyjnej wraz z opisem zaoferowanych fasonów
Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana wg formuły "spełnia - nie spełnia"
4) wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1. W zakresie oświadczenia woli:
1.1. Wypełniony i podpisany formularz oferty
2. W zakresie spełnienia warunków:
2.1. Podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2
2.2. Podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3
2.3. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy określonych w ust.2 pkt.2.1, 2.2, oraz pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (o ile dotyczy)
3. W zakresie potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymogom określonym przez zamawiającego
3.1. Deklaracja zgodności i Certyfikat jakości tkaniny - załącznik nr 6 (dotyczy zadania I)
3.2. Karta parametrów użytkowych tkaniny - załącznik nr 7 (dotyczy zadania I)
3.3. Opisane próbki tkanin z których wykonane będą fasony załącznik nr 8 (dotyczy zadania I)
3.4. Zdjęcia z katalogu, folderu, ulotki informacyjnej wraz z opisem zaoferowanych fasonów - załącznik nr 9 (dotyczy zadania I)
3.5. certyfikat zgodny z normą PN-EN ISO 20347:2007 wydany przez odpowiednią jednostkę notyfikowaną - załącznik nr 10 (dotyczy zadania II)
3.6. zdjęcia z katalogu, folderu, ulotki informacyjnej wraz z opisem zaoferowanych fasonów - załącznik nr 11 (dotyczy zadania II)
4. Inne dokumenty:
4.1. Podpisany wzór umowy - załącznik nr 4 (dotyczy zadania I)
4.2. Podpisany wzór umowy - załącznik nr 4A (dotyczy zadania II)
4.3. Oświadczenie o zamiarze powierzenia części zamówienia (o ile dotyczy) - załącznik nr 5
5) informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:
2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują, faksem lub drogą elektroniczną na adres e-mail; zamówienia@szpital-braniewo.home.pl
6) wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
7) termin związania ofertą:
30 dni
8) opis sposobu przygotowywania ofert:
Oferta stanowi oświadczenie woli. Składając ofertę cenową w odpowiedzi na ogłoszenie Wykonawca przyjmuje warunki: przetargu publicznego, wzoru umowy, oraz 30 dniowy termin związania z ofertą
Oferta musi zawierać: formularz oferty oraz załączniki sporządzone przez Zamawiającego oraz wymagane od Wykonawcy.
1. Sposób przygotowania oferty:
1.1. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę;
1.2. Treść oferty musi odpowiadać treści przetargu publicznego;
1.3. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty;
1.4. Oferta musi być napisana czytelnie na komputerze lub inną trwałą i czytelna techniką, w języku polskim i podpisana na każdej stronie przez wykonawcę. Ofertę należy dostarczyć drogą korespondencji listowej.
1.5. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być parafowane i datowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.
1.6. Sporządzając ofertę należy wykorzystać przygotowane druki przez zamawiającego występujące jako załączniki do oferty.
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę
10) opis sposobu obliczenia ceny:
Wykonawca oblicza cenę brutto w następujący sposób: cena netto + podatek VAT = cena brutto, wypełniając wszystkie rubryki a następnie wynik wpisuje słownie. Cena musi być wyrażona w złotych polskich niezależnie od wchodzących w jej skład elementów. Cena oferty musi stanowić pełny koszt, jaki zamawiający będzie musiał zapłacić wykonawcy za wykonanie zamówienia w pełnym zakresie. Cenę brutto należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zgodnie z zasadami matematyki). Cena brutto będzie brana pod uwagę przez komisje przetargową w trakcie wyboru najkorzystniejszej oferty. Każdy z wykonawców może zaproponować tylko jedna cenę i nie może jej zmienić,. Nie prowadzi się negocjacji w sprawie ceny.
11) opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
a) Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą a podstawie kryteriów oceny określonych poniżej.
b) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
c) W trakcie dokonywania obliczeń liczby punków dla złożonych ofert wg poniższych wzorów, Zamawiający zaokrągli każdy wynik do dwóch miejsc po przecinku.
d) Ostateczna ocenę danej oferty stanowi liczba punktów za kryteria
e) Za najkorzystniejszą ostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów , pozostałe oferty w zadaniu zostaną skalsyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów
Kryteria i ich znaczenie wraz ze szczegółowym opisem:
Zadanie I: Odzież ochronna

Cena - 40 %
Oferowana cena minimalna
Punkty = --------------------------------------------- x 100 x A % : A - znaczenie % czynnika
Cena badanej oferty

Fason - 55 %
Liczba punktów przyznana ofercie
Punkty = ----------------------------------------------------------- x 100 x A % : A - znaczenie % czynnika
Maksymalna liczba przyznanych punktów
Kryterium: fason będzie podlegało indywidualnej ocenie członków Komisji.
Komisja będzie oceniała w skali od 1-3 biorąc pod uwagę takie cechy jak: estetyka wykonania kroju (fasonu). Do punktacji kryterium, będą brane pod uwagę sumy punktów przyznane przez członków komisji.
Skala punktowa oceny:
Średnia wartość estetyczna fasonu - 1 pkt.
Wysoka wartość estetyczna fasonu - 2 pkt
Bardzo wysoka wartość estetyczna fasonu - 3 pkt.
Fason będzie oceniany na podstawie załączonych do oferty kolorowych zdjęć z katalogu, folderu, ulotki informacyjnej..

Materiał - 5 %
Liczba punktów przyznana ofercie
Punkty = ----------------------------------------------------------- x 100 x A % : A - znaczenie % czynnika
Maksymalna liczba przyznanych punktów

Kryterium: Materiał będzie podlegało indywidualnej ocenie członków Komisji
Komisja będzie oceniała w skali od 1-3 biorąc pod uwagę takie cechy jak: odporność na zagniecenia.
Skala punktowa oceny:
Średnia ocena użytkowa materiału - 1 pkt.
Wysoka wartość użytkowa materiału - 2 pkt
Bardzo wysoka wartość użytkowa materiału - 3 pkt.
Próbki materiałów z opisem nazwy tkaniny z którego będą uszyte fasony należy dostarczy nieodpłatnie wraz z ofertą

Zadanie II: Obuwie profilaktyczne zawodowe

Cena - 80 %
Oferowana cena minimalna
Punkty = --------------------------------------------- x 100 x A % : A - znaczenie % czynnika
Cena badanej oferty

Fason - 20 %
Liczba punktów przyznana ofercie
Punkty = ----------------------------------------------------------- x 100 x A % : A - znaczenie % czynnika
Maksymalna liczba przyznanych punktów

Kryterium: fason będzie podlegało indywidualnej ocenie członków Komisji.
Komisja będzie oceniała w skali od 1-3 biorąc pod uwagę takie cechy jak: estetyka wykonania fasonu. Do punktacji kryterium, będą brane pod uwagę sumy punktów przyznane przez członków komisji.
Skala punktowa oceny:
Średnia wartość estetyczna fasonu - 1 pkt.
Wysoka wartość estetyczna fasonu - 2 pkt
Bardzo wysoka wartość estetyczna fasonu - 3 pkt.
Fason będzie oceniany na podstawie załączonych do oferty zdjęć z katalogu, folderu, ulotki informacyjnej.

12) informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
Zamawiający podpisze umowę z wybranym oferentem w trybie niezwłocznym po wyborze oferenta, zgodnie z załącznikiem nr 4/4A do oferty, drogą korespondencji listowej, poprzedzonej wysyłką podpisanej umowy na adres e-mail Wykonawcy
13) wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia:
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
14) istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach:
Warunki umowy zostały określone w załączniku nr 4/4A do ogłoszenia pn: ,,Wzór umowy"
15) Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z postanowieniami Regulaminu udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej kwoty 30.000 euro, udostępnionego na stronie internetowej Zamawiającego www.szpital-braniewo.home.pl lub w siedzibie zamawiającego oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. Nr 16, poz. 93, z póź. zm.).
Kontakt:Osoba uprawniona do kontaktu z wykonawcami:
W sprawach proceduralnych: Janusz Ostrowski - St. Inspektor ds. zamówień publicznych, tel. 055 620 83 77, kom. 784 919 226; E-mail: zamowienia@szpital-braniewo.home.pl
W sprawach merytorycznych: Seweryn Gutowski, Inspektor BHP, tel. 055 620 83 72
1. Informacje udzielane są od poniedziałku do piątku w godz. od 7:00- 15:00
Numer dokumentu:PCM/PP 03/NSSU//2018
Źródło: Internet i własne
Załączniki: