tworzywa sztuczne
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 13448816 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg - Polska
Data dodania oferty:2017-04-27
Przedmiot ogłoszenia:DOSTAWA NARZĘDZI DO OPERACJI OKULISTYCZNYCH
Organizator:Miejski Szpital Zespolony w Olsztynie
Adres: ul. Niepodległości 44, 10-045 Olsztyn
Województwo / powiat: warmińsko-mazurskie, pow. Olsztyn
Państwo: Polska
Telefon / fax:Tel. / fax (89) 532-63-49
E-mail:
Opis:ZAWIADOMIENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA BEZPRZETARGOWEGO
NA DOSTAWĘ NARZĘDZI DO OPERACJI OKULISTYCZNYCH
DLA MIEJSKIEGO SZPITALA ZESPOLONEGO W OLSZTYNIE

NR DZZ-383-51/17
(tryb postępowania zgodnie z wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień publicznych)

Zamawiający informuje o możliwości unieważnienia postępowania bez podania przyczyn oraz o możliwości negocjacji ceny po otwarciu ofert.

PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi do operacji okulistycznych w 3 częściach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Komplet dokumentów koniecznych do złożenia oferty dostępny jest na stronie internetowej www.szpital.olsztyn.pl w zakładce zamówienia publiczne.
Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy złożyć na adres Miejskiego Szpitala Zespolonego w Olsztynie ul. Niepodległości 44 10-045 Olsztyn (sekretariat) w terminie do dnia 05.05.2017r. do godz. 13:00. Koperty powinny być zamknięte i oznaczone opisem:

" OFERTA NA DOSTAWĘ NARZĘDZI DO OPERACJI OKULISTYCZNYCH "
Otwarcie ofert:Otwarcie złożonych ofert nastąpi 05.05.2017 r. o godz. 13:30 w siedzibie zamawiającego, w pokoju 27 (bud. Administracji). Otwarcie ofert jest jawne.
Termin składania:2017-05-05
Miejsce i termin realizacji:TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Dostawa w ciągu 7 dni od dnia zawarcia umowy.
Wymagania:O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

Przy wyborze oferty zamawiający kierował się będzie następującym kryterium i jego wagą
kryterium cena waga 100 % (Minimalizacja)
Bezpośrednio przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Podczas otwierania ofert zamawiający przekaże informacje dotyczące nazw (firm) oraz adresów wykonawców, a także informacje dotyczące ceny.

INFORMACJE O WYMAGANYCH DOKUMENTACH:
- Aktualny odpis z właściwego rejestru handlowego albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy dołączyć pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do reprezentowania grupy wykonawców.
- Opis asortymentu, foldery
- Oświadczenie, że oferowany sprzęt posiada zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że odpowiada on określonym przepisami prawa normom (certyfikat CE, zaświadczenie dopuszczające oferowany sprzęt do stosowania w służbie zdrowia na terenie RP, wpis lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych i inne wymagane przepisami prawa dokumenty).

Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Źródło: Internet i własne