tworzywa sztuczne
AAA

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Numer ogłoszenia: 12667104 archiwalne zobacz branże
Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2016-10-27
Przedmiot ogłoszenia:Dostawa myjki wysokociśnieniowej
Organizator:Urząd Morski w Szczecinie
Adres: pl. Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin
Województwo / powiat: zachodniopomorskie, pow. Szczecin
Państwo: Polska
Telefon / fax:91 4 403-257
E-mail:
Opis:Dostawa myjki wysokociśnieniowej (zaburtowej) Karcher HD 10/25-4 S Plus.
Dostawa fabrycznie nowej myjki wysokociśnieniowej (zaburtowej) na wodę brudną
Karcher HD 10/25-4 S Plus - szt. 1
Wyposażenie standardowe:
o Pistolet Easy Press,
o Wąż wysokociśnieniowy 10 m,
o Lanca spryskująca 1050 mm,
o Dysza trójstopniowa (0° / 25° / 40°),
o Dysza rotacyjna,
o Zabezpieczenie przed skręcaniem
się węża wysokociśnieniowego,
o System Servo Control,
o Wstępny filtr wody,
o Zabezpieczenie silnika z wyświetlaczem LED,
o Wskaźnik poziomu oleju,
o Kabel zasilający 5 m.
Wyposażenie dodatkowe:
o Wąż wysokociśnieniowy na przedłużenie (20m),
o Złączka do połączenia węży,
o Wąż doprowadzający wodę, 25m PrimoFlex Plus,
o Filtr z zaworem zwrotnym.
Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie do dnia 03.11.2016 r. do godz. 12:00 na adres:
Urząd Morski w Szczecinie, PI. Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin, Zespół ds.
Zamówień Publicznych pok. 110 z dopiskiem ,,oferta na dostawę myjki
wysokociśnieniowej HD 10/25-4 S Plus" - nie otwierać przed 03.11.2016 r., godz. 12:00.
Termin składania:2016-11-03
Miejsce i termin realizacji:miejsce dostawy: Magazyn nr 3 UMS, ul. Światowida 16c, 71-727 Szczecin.
wymagany termin realizacji: 7 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Wymagania:Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej:
Najniższa cena
Oferta powinna zawierać:
- nazwę i adres Wykonawcy,
- cenę jednostkową netto, wartość netto i brutto za w/w towar + stawka VAT,
- formę i koszty dostawy (jeżeli transport nie jest wliczony w cenę towaru proszę
wyraźnie to zaznaczyć),
- termin wykonania zamówienia - do 7 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy,
- okres gwarancji,
- termin ważności oferty,
- podpis Wykonawcy lub osoby upoważnionej,
- zgodę na podpisanie umowy na warunkach zawartych w załączonym do zapytania
wzorze umowy.
płatność: przelew 14 dni od daty dostarczenia towaru oraz faktury.
Kontakt:Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami:
Joanna Duk, tel. 91 4 403-257, e-mail: jduk@ums.gov.pl.
Numer dokumentu:PO-II-379/ZZP-1/363/16, ZT-l-241/199/3/2016
Źródło: Internet i własne
Załączniki: