tworzywa sztuczne

Spośród kilku tysięcy ogłoszeń, które codziennie dodajemy do naszego serwisu, umożliwiamy Państwu w sposób nieograniczony zapoznanie się z kilkoma z nich.

Kategoria ogłoszenia:przetarg zapytanie ofertowe - Polska
Data dodania oferty:2016-09-28
Przedmiot ogłoszenia:Szkolenie: ,,Księgowość małych i średnich firm"
Organizator:POWIATOWY URZĄD PRACY w PRZEMYŚLU
Adres: ul. Katedralna 5, 37-700 Przemyśl
Województwo / powiat: podkarpackie, pow. Przemyśl
Państwo: Polska
Telefon / fax:16 676-09-19, fax: (0-16) 676-09- 04
E-mail:
Opis:Zapytanie ofertowe
Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu działając na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych oraz §6 /Procedury udzielania zamówień publicznych o wartości do 20 000 euro netto/ Załącznika do Zarządzenia Nr 26/2014 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Przemyślu zdnia 31.07.2014r. oraz Zarządzenia Nr 11/2016 Dyrektora Powiatowego Urzędu Pracy w Przemyślu z dnia 11.02.2016r w sprawie zasad udzielania zamówień w Powiatowym Urzędzie Pracy w Przemyślu niepodlegających przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro netto,
zaprasza do złożenia oferty szkoleniowej dotyczącej organizacji szkolenia dla 1 osoby bezrobotnej o nazwie ,,Księgowość małych i średnich firm" realizowany z Funduszu Pracy.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Przeprowadzenie usługi szkoleniowej w zakresie: Księgowość małych i średnich firnu dla 1 osoby bezrobotnej finansowanej z środków Funduszu Pracy.
Ukończenie ww. szkolenia ma przygotować absolwenta kursu do prowadzenia księgowości w małych i średnich firmach oparciu o program ERP OPTIMA. Uczestnik szkolenia ma zapoznać się z Ustawą o rachunkowości, Ustawą o finansach publicznych, z prowadzeniem księgi rachunkowej i księgi handlowej, opracowanie sprawozdań finansowych, sporządzanie bilansu finansowego, dokonywanie analiz, księgowanie i dekretowania dokumentów księgowych, rozliczanie podatku od osób fizycznych i prawnych, podatku od towarów i usług.
2. Przewidywana liczba godzin: ok. 120 godz. zegarowych.
3. Szkolenie ma się odbywać 5 razy w tygodniu (z wyłączeniem sobót, niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy). Czas trwania szkolenia w ciągu jednego dnia nie może przekroczyć 7 godzin zegarowych. Zajęcia winny być przeprowadzone w godzinach od 8:00 do 16:00.
Niezbędna jest organizacja szkolenia w oparciu o art. 40 ust. 4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (i.t. Dz. U. 2016 poz. 645 z późn. zm). czyli szkolenie musi spełnić ustawowy wymóg przeciętnego 25-godzinnego wymiaru godzin szkolenia ti. 25 godzin zegarowych w tygodniu (godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min, oraz przerwę licząca 15 min.).
4. Program szkolenia musi być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy /Dz. U. z 2014r. poz. 667/, który ma zawierać:
a. nazwę szkolenia;
b. czas trwania i sposób organizacji szkolenia;
c. wymagania wstępne dla uczestników szkolenia;
d. cele szkolenia ujęte w kategoriach efektów uczenia się z uwzględnieniem wiedzy, umiejętności i kompetencji społecznych;
e. plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej;
f. opis treści - kluczowe punkty szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych;
g. wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych;
h. przewidziane sprawdziany i egzaminy.
Zaleca się, aby program szkolenia był sporządzony z wykorzystaniem standardów kwalifikacji zawodowych i modułowych programów szkolenia zawodowego, jeżeli są dostępne pod adresem www.kwalifikacje.praca.gov.pl. można też posiłkować się przy jego tworzeniu standardem kompetencji zawodowych umieszczonych na stronie iw. Program może być uzupełniony o tematykę związaną z zakresem szkolenia i poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy winny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia. Program szkolenia nie może być uzupełniany o tematykę nie związaną z zakresem szkolenia.
5. Uczestnicy szkolenia mają mieć zapewnione:
1) warunki szkolenia zgodne z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym też na podstawie Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r., w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003r. Nr 6 poz. 69 z późn. zm.) i innych obowiązujących przepisów. Pomieszczenia do odbywania szkolenia muszą:
a) być przystosowane do liczby słuchaczy przewidzianych do przeszkolenia,
b) posiadać zaplecze socjalne i sanitarne (w tym dostęp do WC zaopatrzonego w środki higieny),
c) posiadać sale wykładowe z oświetleniem naturalnym i sztucznym, z odpowiednią akustyką, w salach musi znajdować się odpowiednia liczba stołów i krzeseł, wielkość pomieszczenia ma być dostosowana do ilości osób,
d) każdy z uczestników szkolenia w trakcie zajęć teoretycznych ma mieć zapewnione miejsce siedzące,
e) w przypadku zajęć praktycznych w miejscu realizacji szkolenia musi znajdować się odpowiedni sprzęt oraz odpowiednie warunki do pracy.
2) odpowiednie wyposażeni techniczne adekwatne do rodzaju szkolenia odpowiadającego indywidualnym potrzebom szkoleniowym uczestnika,
3) kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie zawodowe gwarantujące należyte wykonanie zamówienia
4) cieple napoje (kawa, herbata- cukier), wodę (gazowaną i niegazowaną) w każdym dniu szkolenia - koszty napojów należy uwzględnić w koszcie szkolenia - preliminarz kosztów szkolenia Załącznik nr 3 do formularza oferty
5) niezbędne materiały dydaktyczne: materiały do zajęć teoretycznych w postaci np. teczki lub segregatora, notatnika, długopisu, podręcznika lub skryptu zgodnego z zakresem
tematycznym szkolenia w formie papierowej lub elektronicznej oraz zapewnić materiały do zajęć praktycznych zgodnych z zakresem szkolenia. Materiały szkoleniowe należy szczegółowo wymienić w ofercie oraz wykazać i uwzględnić w koszcie szkolenia -preliminarz kosztów szkolenia Załącznik nr 3 do formularza oferty. Materiały szkoleniowe muszą być przygotowane i rozdane uczestnikom szkolenia w pierwszym dniu zajęć. Uczestnicy potwierdzają odbiór materiałów własnoręcznym podpisem. Oryginał tego pokwitowania Zamawiający otrzyma od Wykonawcy po zakończeniu szkolenia razem z innymi dokumentami niezbędnymi do rozliczenia całej usługi. 6. Przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego. Czas trwania egzaminów nie wlicza się do liczby godzin szkolenia.
Miejsce i termin składania ofert: V. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Oferty szkoleniowe należy składać do dnia 07.10.2016r. (liczy się data wpływu do tut. Urzędu) w Powiatowym Urzędu Pracy w Przemyślu, ul. Katedralna 5, pok. 46 - sekretariat. Przy składaniu ofert szkoleniowych należy powołać się na numer sprawy.
Termin składania:2016-10-07
Miejsce i termin realizacji:III. MIEJSCE I TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1. Planowany termin realizacji szkolenia: październik - listopad 2016r. (termin rozpoczęcia szkolenia - do uzgodnienia).
2. Miejsce wykonywania zamówienia: Teren powiatu przemyskiego.
Wymagania:IV. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Oferta składana przez Wykonawcę musi zawierać:
1. Formularz ofertowy;
2. Program szkolenia.
3. Wykaz wykładowców w formie tabelarycznej (imię i nazwisko, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe) - załącznik nr 1 do formularza oferty.
4. Wykaz doświadczenia instytucji szkoleniowej w realizacji szkolenia zgodnym z przedmiotem zamówienia, który ma zawierać: nazwę szkolenia zgodnie z przedmiotem zamówienia, nazwa odbiorcy szkolenia, termin realizacji szkolenia - załącznik nr 2 do formularza oferty.
5. Koszty szkolenia - szkolenie realizowane ze środków publicznych - art. 43 ust. I pkt. 26 lab 29 ustawy z dnia 11 marca 2004 r, o podatku od towarów i usług/Dz. U. 2011 Nr 177 poz. 1054 z późn. zmJ) - załącznik nr 3 do formularza oferty - preliminarz kosztów szkolenia
6. Wzór/y (rodzaj) dokumentu/ów potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, /wzorem zaświadczenia zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2014r. poz. 622) wraz z suplementem do ww. zaświadczenia zawierającego tematykę zajęć oraz wymiar godzin edukacyjnych lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia zawierającego:
- numer z rejestru,
- imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia,
- nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie,
- formę i nazwę szkolenia,
- okres trwania szkolenia,
- miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji,
- tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych,
- podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie/.
7. W przypadku posiadania przez instytucję szkoleniową - certyfikatu, jakości usług np. ISO, akredytację kuratora oświaty - potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
8. Informację o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowej wydaną przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względna siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 645 z późn. zm. oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych -j.t. Dz. U. poz. 781).
9. Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty szkoleniowej pełnomocnictwa/upoważnienia do podpisania umowy szkoleniowej z Powiatowym Urzędem Pracy w Przemyślu, jeśli osoba wyznaczona do podpisu umowy nie jest wskazana w dokumentach rejestrowych firmy jako jej reprezentant.
10. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze.
11. Złożenie oferty nie będzie wiązało stron. W trakcie oceny ofert Zamawiający może zwracać się o dodatkowe informacje niezbędne przy dokonywaniu oceny.
12. Oferty niezgodne z przedmiotem zamówienia, złożone po terminie, e-mailem lub niekompletne nie będą podlegały ocenie.
13. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
14. Wszelkie oświadczenia, informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie, faksem lub droga elektroniczną. Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
Kontakt:1. Zamawiający wyznacza do kontaktowania się z Wykonawcami w zakresie przedmiotu zamówienia Panią Małgorzatę Żuk - Specjalista ds. rozwoju zawodowego.
tel. 16 676-09-19, e-mail: szkolenia@pup.przemysl.pl
Źródło: Internet i własne
Załączniki: